אישום: היכה את אשתו בעת שהכינה ארוחת בוקר לילדיהם

תושב כפר מנדא נאשם כי תקף את אשתו, סטר בפניה, הפיל אותה לרצפה והמשיך להכות אותה עד שאבדה את הכרתה. חטיבת התביעות של המשטרה מבקשת לעצור אותו עד לתום ההליכים נגדו
רונן לוי |
אלימות במשפחה - מדריך
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בעכו, הוגש כתב אישום, נגד תושב כפר מנדא, שתקף את אשתו בעוד היא הכינה ארוחת בוקר לילדים, סטר בפניה, הפיל אותה על הרצפה והמשיך להכות אותה עד שהתעלפה.

לפני כשבוע וחצי, התקבלה במשטרת ישראל תלונה מאשה, תושבת כפר מנדא, אשר מסרה לשוטרים כי בעלה היכה אותה, סטר בפניה עד שירד דם מאזור פיה, הפיל אותה על הרצפה והמשיך לתת לה מכות חזקות בפניה עד שהתעלפה. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לאישה חבלות קשות באזור הלחי ושריטות בפנים והיא נזקקה לטיפול רפואי.

מיד עם קבלת התלונה פתחו שוטרי משטרת ישראל בחקירת אינטנסיבית ועצרו את הנאשם, בשנות ה-30 לחייו, הוא הועבר לחקירה במשטרת משגב ובמהלכה אספו חוקרי המשטרה ראיות כנגדו בגין העבירות המיוחסות לו.

מעצרו הוארך מעת לעת והיום הוגש נגדו בבית משפט השלום בעכו על ידי חטיבת התביעות של המשטרה כתב אישום בגין תקיפה גורמת חבלה של ממש ותקיפה סתם ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות