עו"ד אבי חימי נגד אהוד ברק: "חזור בך מהדברים שאמרת נגדי"

יו"ר לשכת עוה"ד שוקל לנקוט בהליך משפטי נגד רה"מ לשעבר שאמר כי "הצטרף לצוות ההגנה של נתניהו" משום שפעל לעצור את עבודת מערכת המשפט במהלך הסגר. עו"ד שלומי וינברג, בא כוחו של עו"ד חימי, טוען כי "נוצר מצג שווא לפיו הוא פועל מתוך מניעים זרים או אישיים"
דניאל בן חמו |
רה"מ לשעבר אהוד ברק. צילום: פלאש 90

יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, פנה בהתראה בטרם נקיטה בהליך משפטי, לראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, לאחר שהתראיין ברדיו וטען כי עו"ד חימי הצטרף לצוות ההגנה של ראש הממשלה נתניהו ולכן לחץ על סגירת מערכת המשפט. בא כוחו של עו"ד חימי, עו"ד שלומי וינברג, דורש מברק לפרסם התנצלות ולחזור בו מהדברים שפרסם ולשלם לעו"ד חימי 30 אלף שקלים שיתרמו לטיפול בחולי קורונה.

על פי מכתב ההתראה, ברק התראיין לתוכנית רדיו, במסגרתה פרסם דברי לשון הרע שנועדו לפגוע בעו"ד אבי חימי. בין היתר ברק טען בכזב כי: ״מה שקרה זה דבר הזוי בלחץ של לשכת עורכי הדין שראשה עתה הצטרף לצוות ההגנה של נתניהו… ובלחץ של גורמים מצד נתניהו, נוצרה בקשה שהצטרפה אליה באופן מוזר הנשיאה חיות, משיקולי ההפחדה של הקורונה למצב שמגדירים לשופטים לדחות דיונים״. לטענת עו"ד ויינברג, דברים אלה "יצרו מצג שווא לפיו עו"ד חימי פועל מתוך מניעים זרים או אישיים, שעה שהדברים רחוקים מהאמת מרחק מזרח ממערב".

עו"ד אבי חימי. צילום: פלאש 90

"הסיבה היחידה לקריאתה של הלשכה לביטול דיונים נבעה מהסכנות הבריאותיות של נגיף הקורונה", נכתב עוד במכתב, "והחשש לשלומם ובריאותם של ציבור של עשרות אלפי עו״ד ובני משפחותיהם. הא ותו לא".

עו"ד וינברג הוסיף: "ראש לשכת עורכי הדין אינו חבר בצוות ההגנה של ראש הממשלה נתניהו, ומעולם לא היה חבר בצוות ההגנה של ראש הממשלה, ומעולם לא נתבקש לקחת חלק בצוות ההגנה של ראש הממשלה, ולקריאתו של ראש לשכת עורכי הדין, אין כל קשר למשפטו של ראש הממשלה נתניהו".

כעת מבקש עו"ד וינברג מאהוד ברק לפרסם, כי הינו מתנצל וחוזר מהדברים החמורים שפרסם, לחדול מכל פרסום מכפיש זהה או אחר נגד עו"ד חימי ולשלם לו לצורכי פשרה בלבד סך של 30 אלף שקלים אשר ייתרמו ע״י עו"ד חימי לבית חולים לטובת טיפול בחולי קורונה.

_________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%91%d7%99-%d7%97%d7%99%d7%9e%d7%99

__________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99-%d7%95%d7%99%d7%a0%d7%91%d7%a8%d7%92

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות