מסתמן: כתב אישום נגד 4 מעורבים ברצח בני משפחה בכפר עקב

לביהמ"ש בירושלים הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להעמיד לדין ארבעה חשודים תושבי הכפר עקב על מעורבותם ברצח של 4 בני משפחה בכפר לפני כחודש על רקע סכסוך משפחות. 2 מהמעורבים הסגירו את עצמם למשטרה רק בימים האחרונים
נעמה כהן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

בימים הקרובים, יוגש כתב אישום חמור, נגד ארבעה חשודים מהכפר עקב שבמזרח ירושלים, בגין אירוע אלימות חמור, שארע בתחילת חודש ינואר השנה, ובמהלכו נרצחו ארבעה בני משפחה אחת מאותו הכפר. לבית המשפט הוגשה הצהרת תובע נגד כל החשודים.

לפני כחודש, בשעות הצהריים, התרחש אירוע ירי שעל פי החשד נסוב על רקע סכסוך בין משפחות במקום, וכתוצאה מכך נהרגו 3 בני משפחה ונפצעו ארבעה נוספים שפונו לטיפול בביה"ח. מספר ימים לאחר מכן נפטר פצוע נוסף ובכך עלה מניין ההרוגים באירוע ל-4, כולם בני אותה משפחה.

בעקבות המקרה הוסגרו 3 חשודים במעשה וכן מעורבים נוספים לידי משטרת ישראל והחקירה הוטלה על חוקרי מפלג מיעוטים ביחידה המרכזית ירושלים.

חקירת המקרה אשר כללה עשרות עדויות, איסוף ראיות פורנזיות ותיעוד ממצלמות בזירה, הובילה לכדי גיבוש תשתית ראייתית כנגד שלושה מהחשודים. בנוסף, בשבוע האחרון הסגירו עצמם 2 חשודים נוספים הודות לפעילות חקירתית שנערכה לאיתור, לרבות בשטחי איו"ש.

אתמול לאחר מיצוי פעולות החקירה באירוע, הוגשה הצהרת תובע על כוונת פרקליטות מחוז ירושלים להגיש כתבי אישום כנגד ארבעה מהחשודים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות