נעצר בחשד לסחר וגידול סמים – שוחרר למעצר בית

ביהמ"ש השלום בתל אביב שחרר את תושב העיר, 42, שנעצר בעקבות מידע מודיעיני בחשד כי סחר בסמים. בכך התקבלה עמדת בא כוחו, עו"ד בנימין מלכא, שטען בדיון כי מרשו הודה בייצור ובגידול של קנאביס אך "עשה זאת לצריכה עצמית"
רונן לוי |
גראס
ארכיון.

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, שרית קריספין, שחררה למעצר בית, בן יממה, את תושב העיר, בן 42, שנעצר על ידי משטרת לב תל אביב, בחשד לגידול סמים מסוכנים שלא לצריכה עצמית וסחר בהם. השופטת קיבלה את טענת הסניגור עו"ד בנימין מלכא כי מרשו הודה כבר בייצור וגידול לצורך צריכה עצמית שלו.

ביום שלישי שעבר, על מידע מודיעיני שהגיע למשטרת לב תל אביב, היא הגיע לבית החשוד עם צו חיפוש ושם תפסה סמים מסוגים שונים בכמות שאינה לצריכה עצמית. מעצרו של החשוד הוארך עד היום בבוקר, כאשר המשטרה הביאה אותו שוב לבית המשפט שם ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים. "לאור צרכי החקירה שעדיין עומדים על הפרק בעניינו של החשוד, אני מבקש להאריך את המעצר בחמישה ימים נוספים", אמר נציג המשטרה.

ביקש לשחרר לחלופת מעצר, עו"ד בנימין מלכא

מנגד, הסנגור בנימין מלכא, התנגד לבקשה וביקש לשחררו לחלופת מעצר. "החשוד מודה בייצור, גידול, הכנה, אולם אינו קושר עצמו לכך שמדובר בהחזקה שלא לצריכה עצמית ובוודאי שלא לסחר. החשוד ציין מפורשות כי הוא מעדיף לצרוך סם אשר גודל והוכן על ידו מאשר לקנות מגורם מפוקפק כלשהו", אמר עו"ד מלכא והוסיף: "אני סבור כי בנסיבות העניין ניתן להורות על חלופת מעצר אשר תהלום את צרכי החקירה".

השופטת קריספין, קיבלה את טענות הסנגור, עו"ד מלכא והורתה על שליחת החשוד למעצר בית בן יממה, תוך שהיא כותבת בהחלטתה: "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר בכל הנוגע לעבירה של גידול והכנת סמים מסוכנים, אך העבירות הנוספות לא בוססו במסגרת ימי המעצר עד היום. בהתחשב בעוצמת עילות המעצר, ובהתאם להוראות הדין, אני מוצאת, אפוא, כי ניתן להסתפק במקרה זה בחלופת מעצר הולמת".

לאתר בנימין מלכא ושות' – משרד עורכי דין

__________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת שרית קריספין

__________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%9e%d7%99%d7%9f-%d7%9e%d7%9c%d7%9b%d7%90

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות