ברשת הניקוז ובפלטה החשמלית: כך נתפסו מכשירי טלפון באגף האסירים הביטחוניים

במהלך חיפוש של סוהרים בכלא גלבוע נמצאו מכשירי טלפון ניידים של פעילי טרור הכלואים בישראל במקומות שונים באגף; שבס: "אנחנו פועלים למניעת הכוונת פח"ע מתוך בתי הסוהר"
ציון חן |

בימים האחרונים, במסגרת פעילות של שירות בתי הסוהר, נמצאו שני מכשירי טלפון סלולריים ששימשו אסירים ביטחוניים בכלא גלבוע כשהם מוחבאים ברשת ניקוז ובפלטה חשמלית. בשב"ס מבהירים כי ימשיכו להילחם בתופעה הן בשגרה והן "בתקופה מאתגרת זו של הגל השני בהתמודדות מול נגיף קורונה".

המוטיבציה של ארגוני הטרור לשמור על קשר עם בכיריהם הכלואים במתקני שב"ס ברחבי הארץ, היא עצומה. על אף הצבת משבשי קליטה לתדרים סלולריים, ועל אף חיפושים דקדקניים, מצליחים המחבלים להכניס לבתי הסוהר מכשירי טלפון באמצעותם הם ממשיכים להיות חלק משגרת היומיום של ארגוני הטרור אליהם הם משתייכים.

אחת לכמה זמן מצליחים בשב"ס לאתר מכשירים כאלה, אך הימצאותם, ומציאתם שוב ושוב, מצביעה על כך שיש עוד לא מעט מכשירים כאלה שעדיין לא התגלו, או שעדיין מוברחים למתקני הכליאה בארץ.

מידע מודיעיני שהצטבר אצל סוהרי בית הסוהר 'גלבוע', חשף את מקום המחבוא של שני מכשירים כאלה במהלך חיפוש שנערך באגף 'חמאס'.

בסיוע לוחמי יחידה מחוזית של מחוז הצפון בשב"ס, אותרו שני מכשירי טלפון מסוג 'סרסור' כשהם מוסלקים. אחד נמצא ברשת ניקוז מים בחצר האגף והשני נמצא בפלטה חשמלית שהייתה ארוזה בשקית ומונחת גם היא בחצר האגף בכלא.

משב"ס נמסר: "האסירים הביטחוניים מנסים כל העת ובכל הזדמנות להבריח טלפונים ניידים ואמצעים אסורים לתוך בתי הכלא. בשגרה כמו גם בתקופה מאתגרת זו של הגל השני בהתמודדות מול נגיף קורונה, סוהרי שב"ס פועלים במקצועיות ובערנות למניעת הכוונת פח"ע מתוך בתי הסוהר ולשמירה על ביטחון תושבי המדינה".

 

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות