אישום: "הצליף בבתו בת ה-13 בחגורה"

כתב האישום החמור מתאר את הגיהנום שעברה הנערה על ידי אביה במשך תקופה ארוכה ותקיפות חמורות שספג גם אחיה הגדול: "היכה אותם במטאטא, קשר את רגליהם, חנק, בעט והטיח את ראשם על הרצפה"
רונן לוי |
אונס - אילוסטרציה
אילוסטרציה

כתב אישום חמור הוגש לביהמ"ש המחוזי בתל אביב נגד תושב העיר, 38, המתאר מסכת ארוכה של אלימות אכזרית של אב כלפי בתו, בת 13 בלבד, ונגד אחיה הגדול ממנה. כתב האישום מפרט כיצד האב התעלל בביתו במשך תקופה ארוכה, הצליף בגבה באמצעות חגורה מעור, קשר אותה ברגליה ובידיה ודרך על גופה וכן היכה אותה באמצעות מקל עד שהוא נשבר. הוא נהג להכות אותה לאחר שהיתה מסתכלת באינסטגרם, מאחרת לחזור לביתה ומקבלת הודעות בטלפון מאחרים. בעקבות האלימות, הוצאה הילדה אל משפחת קלט על ידי רשויות הרווחה.

על פי כתב האישום המייחס לנאשם שלוש עבירות של התעללות בקטין, שלוש עבירות של תקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש ועבירה של תקיפת בן זוג הגורמת חבלה של ממש ואיומים, הנאשם תקף את ילדיו הקטנים ואת בת זוגו ובחלקם. גרם להם חבלות של ממש. הוא הכה את בתו, סטר לה, חנק אותה, בעט בה והכה אותה באגרופיו, במספר הזדמנויות כמו כן. מתואר כי המשיב השליך את הקטינה על הרצפה, איים עליה באיומי סכין.

עוד נטען בכתב האישום הקשה, כי הכה אותה במקל של מטאטא ואף הצליף בה באמצעות חגורה, כאשר היא קשורה בידיה ורגליה, ללא יכולת להתגונן.

עוד תואר בכתב האישום, כי באחת הפעמים, לאחר שהצליף בבתו באמצעות החגורה, קשר אותה בידיה ורגליה והותיר אותה על רצפת החדר במשך מספר שעות במהלכן סירב לבקשתה לשתות מים. נוסף לכך הנאשם היכה גם את בנו הצעיר הצליף בו, קשר את רגליו וידיו והטיח ראשו ברצפה.

בבקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נכתב: "המסוכנות שנובעת מהמשיב כלפי בני משפחתו היא ברורה ומיידית ונלמדת מטיב העבירות המיוחסות לו ומחומרת המעשים המשיב תקף באכזריות את ילדיו הקטינים, במספר הזדמנויות. באופן שיטתי ותוך שהוא רומס את כבודם אופי המעשים המיוחסים למשיב. ריבוי המקרים והתמשכותם, מעצימים את פערי הכוחות, הקיימים ממילא, בין המשיב לילדיו וכך גם את מסוכנותו הרבה עבורם".

בפרקליטות ציינו כי אמם של הקטינים, "שאף היא ספגה מנחת זרועו של המשיב", אינה מסוגלת לספק להם תמיכה והגנה. עוד נאמר, כי הקטינה הוצאה מן הבית לקלט חירום, מיד כשנודע לשירותי הרווחה על האלימות כלפיה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות