אישום: נהג תחת השפעת סמים וגרם למותה של תינוקת

תושב כאבול, בן 24, נאשם כי בעודו נהג חדש, נסע ברכבו תחת השפעת סמים ובניסיון להימלט מהמשטרה גרם לתאונה הקטלנית
מעיין לביא |
תאונת דרכים, ארכיון

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד אחמד סעדי, בן 24, תושב כאבול, בגין המתה בקלות דעת של ג'וליה נמיראת ז"ל, בת כשנה, בתאונת דרכים קטלנית שארעה לפני כשבועיים סמוך לכפר שעב. בתאונה נפגעה קשה גם אחתה בת -5, ג'ואן שעדיין מאושפזת בבית החולים.
על פי כתב האישום, בשעות הערב, לפני כשבועיים, נהג סעדי בהיותו נהג חדש, ברכב יחד עם שני נוסעים נוספים, ללא תעודת ביטוח וכשהוא נתון תחת השפעת סם מסוכן מסוג קנביס.

הנאשם, נטען, חמק משוטר שיצא מניידת משטרה לעבר רכבו כדי להורות לו לעצור, המשיך בנסיעה, עקף רכבים שנסעו לפניו, סטה לנתיב הנגדי כשהוא חוצה קו הפרדה מקווקו והמשיך בנסיעתו בנתיב הנסיעה הנגדי, זאת מעבר לקו ההפרדה הרציף. על פי האישום, הנהג חסם את דרכו של הרכב שנסע ממולו וזה פגע בו חזיתית.

כתוצאה מהתאונה, נגרם מותה של ג'וליה נמיראת ז"ל, בת כשנה, שישבה בכיסא תינוק, אחותה ג'ואן, בת ה-5, נפגעה פגיעה רב מערכתית ונכון למועד הגשת כתב האישום היא עדיין מאושפזת בבית החולים רמב"ם, וכן נפגעו שאר בני המשפחה ונוסעים ברכבו של הנאשם.

סמוך לאחר התאונה הגיעו למקום אנשי משטרה, ואילו הנאשם עזב את מקום התאונה ללא מסירת פרטיו. סעדי נאשם בהמתה בקלות דעת ובעבירות של חבלה חמורה, נהיגה תחת השפעת סמים, גרימת חבלה של ממש, ועוד.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, וכן לשלול את רישיון הנהיגה שלו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות