בלי גלימה, בלי נעליים ובלי דין וחשבון. מדור החברה של אוביטר צולח את הסגר השלישי באופטימיות

3 שבועות לתוך הסגר השלישי (מי סופר) והסוף עוד לא ממש נראה באופק. מזל שיש לנו עורכי דין שמספקים לנו רגעים קטנים של נחת, קצת שמחה על הלב ובעיקר מעודדים אותנו שבסוף גם הקורונה תעבור
רונן לוי |

זוכרים שפעם, לפני קצת יותר משנה, לא ידענו מה זה קורונה, לא דאגנו ממגפות ולא הסתגרנו בבתים. אז נכון, אנחנו כבר בעיצומו של סגר שלישי (שטרם ידוע מתי יסתיים), אבל זו לא סיבה לוותר על האופטימיות. תראו למשל מה עורכי הדין של אוביטר הספיקו לעשות השבוע… קחו דוגמא ותנשמו עמוק. הכל עובר, גם הקורונה (מבטיחים).

 

עורכי הדין בילי מצגר וישראל גרבאוי חוגגים עשור של עשיה משותפת, מחדר צנוע בחיפה דרך מרוץ של זמן ועשייה מרובה, צמחו השותפים לאלו שעומדים בראשו של משרד פעיל ומכובד המונה צוות של 15 עורכי דין מוכשרים ומקצועיים, צוות מנהלה ויועצים, יחד מגשימים המשרד את חזונם העמוק בהצלחה גדולה, עם ערך עליון ומוביל למתן שירות הגון ומקצועי בעבור לקוחותיהם, מהקטן לגדול.

גם עו"ד שלהבת רובין הצטרפה לשורותיהם של מחוסני הקורונה ומאחלת לכולם שהתקופה המורכבת תהא מאחורינו במהרה ובריאות איתנה 😊

אושרת קירמה משתפת אותנו בשקיעה מקסימה ובתמונה האהובה עליה מהשנה החולפת, לעוד הרבה שקיעות יפות ומרגשות בשנה החדשה.

גם יפה וגם אופה 😊 שרית קרן מפגינה כישורי אפייה מרהיבים לכבוד השבת – שבת שלום לכולם מצוות האתר.

אלינור ברגר משתפת אותנו בכוח רצון בלתי נדלה שהביא אותה לשיא חדש ומרגש בו רצה 21 ק"מ – גאים בך אלינור בשנה הבאה מרתון מלא!

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות