הימור מוצלח: בגלל מחסור בראיות בוטל כתב אישום חמור

לבקשת הפרקליטות ביטל ביהמ"ש המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד נאשמים בארגון הימורים שגלגל עשרות מיליוני שקלים. מחיקת ההליך הפלילי תסתום את הגולל על כל הליך נלווה שנפתח בפרשה זו
רונן לוי |
בתי הימורים לא חוקיים: אילוסטרציה
אילוסטרציה

שופט בית משפט המחוזי בתל אביב, בני שגיא, ביטל אתמול, לבקשת הפרקליטות, את אחד מכתבי האישום החמורים ביותר שהוגשו בשנה החולפת. כתב האישום הוגש נגד תשעה נאשמים בעבירות של ארגון הימורים שפעל באמצעות אתרי הימורים שונים באינטרנט במשך חמש שנים והתגלגלו שם כספים בעשרות מיליוני שקלים.

על פי כתב האישום, שכאמור בוטל, בראש ארגון ההימורים עמד דודי קחלון יחד עם נאשמים נוספים, חלקם עבריינים, ארגון ההימורים גלגל בתקופת פעילותו עשרות מיליוני שקלים, והפיק לחברי הארגון רווחים של עד מאות אלפי שקלים בשבוע. פעילות ארגון ההימורים נעשתה דרך אתר האינטרנט WIN9BET.COM, שהיה בבעלות דוד קחלון ובמהלך תקופת פעילות אתרי ההימורים הוחלפו שמות האתרים.

על מנת להסתיר פעילות זו, פעלו הנאשמים בדרכים מתוחכמות להסוואת חברי הארגון, כשהשתמשו בשמות קוד שונים כגון: "משקפיים", "כיפה" ועוד. חלוקת הרווחים התבצעה בחדרים שנשכרו בבתי מלון שונים בהתראה קצרה לחברי הארגון. בנוסף, על מנת להסוות את כספי ההימורים, השתמשו בחנויות המרת כספים שונות באמצעות אנשי קש.

בבתיהם של חלק מהנאשמים נמצאו סכומי כסף מזומן בערך של מיליוני שקלים במטבעות שונים", נכתב בזמנו בכתב האישום.

אתמול לאחר שהבינו בפרקליטות שאין להם מספיק ראיות, הם ביקשו מבית המשפט וכמובן בהסכמת הסנגורים לביטול כתב האישום. השופט בני שגיא כאמור ביטל את כתב האישום וכתב בהחלטתו: "רשמתי לפניי את הצהרת בא כוח הנאשמים כי בעצם הסכמת המדינה לביטול כתב האישום, כמו גם לביטולו, תבוא לידי סיום ההתנהלות בפרשה, ללא שיינקטו מצד מי מהנאשמים הליכים נלווים כלשהם, לרבות הליכים אזרחיים".

___________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט בני שגיא

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות