הציץ למעון חוזרות בשאלה – ונתפס

צעיר בן 23 נתפס מציץ לנשים במעון סמוך לבית שמש; בית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים בחשד להטרדה מינית והסגת גבול
ציון חן |
מחיקת ציור הקיר בחוף מציצים. צילום: עיריית תל אביב

צעיר בן 23, המתגורר במושב בסמוך לבית שמש, נעצר בחשד שהציץ לנשים במעון בו הן מתגוררות ואף הטריד אותן מינית. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו ב-3 ימים וקבע כי לא ניתן לשקול את שחרורו "בשל החשדות לעבירות מין שקיימות נגדו".

מזה כחצי שנה מתלוננות נשים ממעון בירושלים, בו שוהות נשים חוזרות בשאלה, כי אדם זר מציץ להן בחלונות הדירות בהן הן מתגוררות. הנשים אף סיפרו במשטרה כי פעמיים הצליחו לתפוס אותו לאחר שנכנס לדירותיהן. המציצן טען להגנתו כי הוא עשה שימוש בשירותי הדירה, על אף שידע כי מדובר בבית מגורים.

בימים האחרונים הצליחה המשטרה לעצור את הצעיר בחשד כי הציץ לאותן הנשים ובחלק מהמקרים גם הטריד אותן מינית. בחקירתו הוא טען כי הוא רק "יושב על ספסל הסמוך למתחם העמותה" וכי נכנס למועדון של אותן הנשים משום שמדובר "במקום פתוח לכלל הציבור".

לדברי המשטרה, מנהל המקום ביקש מצעיר מספר פעמים לעזוב את האזור ולהפסיק להטריד את הנשים שנמצאות בו, אך לשווא. "מהחקירה עולה", כך לפי המשטרה, "שאישה אחת טוענת שמזה זמן שהבחור מטריד אותה מינית, וכך גם את שאר הבנות בשעה שהוא מציץ להן בחלונות בשעה שהן מתלבשות".

סגן נשיא השלום בירושלים, השופט מרדכי בורשטין קבע כי לא ניתן לשקול את שחרורו של הבחור בשל החשדות לעבירות מין שקיימות נגדו. "העצור מודה שנכנס למקום לאחרונה, וזאת חרף העובדה שנאמר לו שמדובר במקום פרטי", ציין השופט והאריך את מעצרו בשלב זה בשלושה ימים.
___________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט מרדכי בורשטין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות