צפו: המרדף המצולם

בעל רכב, שהשאיר את רכבו מונע ללא השגחה, משך את תשומת ליבו של גנב מטירה, שאורב לנהגים כאלו. במרדף מסוכן אחריו ניגח הגנב רכבים
ציון חן |
מצלמת האבטחה תפסה את בעל הרכב (עיגול כחול) יוצא ממנו, ואת הגנב (עיגול אדום) נכנס אליו ונמלט

בעל רכב מסחרי דיווח למשטרה כי רכבו נגנב, מיד לאחר שירד ממנו למאפייה סמוכה והשאיר אותו מונע (כדי שהמזגן יעבוד), עם המפתחות במתג ההתנעה. גנב בן 54 מטירה, שהבחין ברכב "העזוב", נכנס אליו וגנב אותו כשהוא נוהג בו בשעה שהוא לא מחזיק אפילו ברשיון בתוקף.

המשטרה פתחה בסריקות על צירי הכבישים, והרכב אותר כשהוא נוסע לכיוון טייבה. אחרי הגנב נפתח מרדף במהלכו השתולל הגנב עם הרכב הגנוב שלו, חצה צומת במהירות, ועוד מס' צמתים ברמזור אדום, ונסע בנתיב תנועה נגדי. בהמשך, הגנב סטה לנתיב הימני ופגע בשלושה רכבים ובמשאית.

מחלקת התביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של גניבת רכב, נהיגה ברכב ללא ביטוח, נהיגה ללא רישיון, נהיגה פוחזת של רכב וחבלה במזיד ברכב. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות