כלבה תמורת כופר

גובה חובות מהצפון חטף את כלבתו של בעל חוב מדימונה ודרש כופר של 20 אלף שקל; הכלבה טרם אותרה
ציון חן |
כלבים שלא נשכו, צילום: דוד כהן, פלאש 90

גובה חובות של השוק האפור מאזור הקריות מצא דרך יצירתית לגבות את החוב: חטיפת כלבים. לאחרונה הוא איתר בעל חוב מדימונה שנעלם לו לפני 3 שנים עם חוב נטען של 600 שקל. כדי לנסות להשיב את החוב, חטף את הכלבה של בעל החוב ודרך בתמורה 20 אלף שקל.

עד לרגע זה לא ידוע לאן נעלמה גורת כלב רועה בלגי (מלינואה), לאחר שנחטפה ע"י גובה חובות בן 20 מקרית ים שבצפון וחברו. השניים הגיעו לביתו של "בעל חוב" ומאז הכלבה נעלמה. לטענת הגובה, הכלבה "יצאה והלכה אחרי החבר שלי שלא יודע מה עשה איתה".

לפי הגרסה של בעל החוב מדימונה, הוא לקח מאותו גובה הלוואה לפני כשלוש שנים בסך 3000 שקלים, בשלושה תשלומים שישולמו בריבית של 300 שקל לחודש. הגובה הסביר לו שהוא רק שלוחו של נותן ההלוואה, ואלו הם תנאיו. לאחרונה ביקר אותו גובה החובות ועזב עם הגורה.

במצלמות האבטחה נצפתה הכלבה הולכת אחרי הגובה ואחרי חברו שלא זוהה ע"י המשטרה, ואשר היה איתו במקום. לטענת בעל החוב, בשלב הזה, החל הגובה לסחוט אותו בסכום כופר של 20 אלף שקל בתמורה להחזרת הכלבה. גם כשבעל החוב היה בתחנת המשטרה, כך טוענים במשטרה, התקשר אליו הגובה שהשמיע כלפיו איומים ודרישות כספיות.

המשטרה עצרה את גובה החובות בחשד לאיומים ובעקבות הודעות כתובות ומסרים קוליים ששלח לתושב מדימונה. בימים האחרונים הוגש נגדו וכתב אישום וכן הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות