מי נתפס עם אופנוע גנוב? בני 17

המשטרה עצרה שני נערים, מיבנה וגדרה, לאחר שנמלטו מהשוטרים על אופנוע גנוב. יובאו לבית המשפט שם יבקשו החוקרים להאריך את מעצרם
רונן לוי |
האופנוע הגנוב, צילום: משטרת ישראל

שני נערים, בגילאי 16.5 ו-17.5, מיבנה וגדרה, נעצרו על ידי המשטרה לאחר שנמלטו משוטר רכובים על אופנוע גנוב. השניים יובאו לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

אתמול, במהלך פעילות אכיפה של שוטר אגף התנועה נגד עבירות בריונות ומסכנות חיים, סומן לרוכב אופנוע ללא לוחית רישוי לעצור לבדיקה. אולם הרוכב שהבחין בניידת המשטרה, סירב לעצור והחל במנוסה ביחד עם צעיר נוסף שרכב עימו על כביש 3703 סמוך לעזריקם.

לאחר מרדף קצר השניים פרקו מהאופנוע והחלו נמלטים רגלית. השוטר החל במרדף רגלי אחריהם והצליח ללכוד אותם תוך שהוא מזעיק כוחות נוספים. בבדיקת שני החשודים, התברר כי האופנוע נגנב יממה קודם לכן מקרית מלאכי. שני הנערים נעצרו לחקירה בנקודת המשטרה בגן יבנה. בסופה, השניים נכלאו, ויובאו לבית משפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בגין גניבת רכב, הכשלת שוטר, השגת גבול ונהיגה ללא רישיון תואם לסוג הרכב.

במסגרת פעולות החקירה, הודיעו החוקרים לאזרח ממנו נגנב האופנוע, שיגיע להגיש תלונה ולקבל את האופנוע בחזרה, מה שהוביל לאיתור אופנוע נוסף שנגנב ממנו באותו היום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות