צפו: פשיטה של רשות המיסים על בעל מחלבה שהחזיק רכבי פאר

אנשי רשות מיסים ושוטרי מחוז הצפון שהגיעו לפשיטה בצו חיפוש על ביתו של בעל מחלבה מהצפון, הופתעו מהעושר הרב שזעק מכל פינה של בית משפחתו
ציון חן |
אחת ממכוניות העל של בעל המחלבה

הרבה מאוד גבינות ייצר בעל מחלבה מפקיעין שבצפון, שמשך את תשומת הלב של רשות המיסים כאשר גילו שברשותו מספר רכבי יוקרה, יחידים מסוגם בארץ, בשווי מצטבר של עשרות מיליוני שקלים.

אנשי רשות המיסים ופקיד שומה חקירות חיפה והצפון, בסיוע כוחות משטרה של מחוז הצפון, פשטו בצו חיפוש על ביתו של בעל מחלבה ומפעל לייצור גבינות מפקיעין. זאת בחשד להעלמות הכנסות של מיליוני שקלים והלבנת הון.

חוקרי המס והשוטרים היו מופתעים נוכח הפגנת העושר של האיש, שבאה לידי ביטוי בעשרות כלי נשק מסוג איירסופט, הנחזים להיראות כנשקים אמתיים. כל אלו, היו מוצגים בתצוגה מרשימה ובארונות ויטרינה מפוארות, עם תאורה מיוחדת.

תצוגת כלי הנשק איירסופט

עוד הם מתאוששים מאולם התצוגה המרשים של כלי הנשק, חיכתה לחוקרים ולשוטרים הפתעה במוסך הרכבים של המשפחה. לבעל הבית אוסף נדיר של רכבי על ויוקרה יחידים מסוגם בישראל, וביניהם מקלארן, פורשה, למבורגיני, ריינג' רובר, ועוד. במהלך החיפוש נתפסו מאה אלף ש"ח במזומן, ורכוש נוסף.

שיירת מכוניות הפאר שהוחרמו, בשווי מיליוני שקלים

בנוסף, נתפסו מסמכים רבים מהם עולה חשד כי הבעלים השמיט הכנסות על סך מיליוני שקלים, וכי חלק מרכבי היוקרה רשם על בני משפחתו, למרות שבפועל נרכשו על ידו ושימשו אותו באופן אישי, כל זאת על מנת להסתיר את ההון שנצבר.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות