אישום: תקף אדם חולה וגנב ממנו מריחואנה רפואית

התוקף, בן 22 מקרית אתא, נאשם כי ביחד עם חברו היכה באכזריות וריסס בגז מדמיע את החולה כדי לקחת ממנו את הקנאביס שקיבל בשל מחלתו הקשה. צפו בתיעוד התקיפה
מעיין לביא |
אילוסטרציה

בן 22 מקרית אתא נאשם כי פגש בנתניה אדם החולה במחלה קשה וביחד עם חברו היכה וריסס אותו בגז מדמיע וזאת כדי לגנוב ממנו את המריחואנה הרפואית שקיבל בשל מצבו. חטיבת התביעות של המשטרה הגישה בעניינו כתב אישום ובמקביל ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

המקרה ארע לפני כשבועיים, אז הגיע הנאשם, ביחד עם אדם נוסף, לנתניה שם נפגשו עם הקורבן סמוך לביתו. השניים ביקשו להחליף עמו זני מריחואנה רפואית. על פי האישום, במהלך הפגישה תקפו אותו השניים באכזריות רבה תוך שהם מתיזים גז מדמיע לפניו וגנבו ממנו שקית בה החזיק בהיתר מריחואנה רפואית.

שוטרי תחנת נתניה פתחו בחקירה ותוך זמן קצר הצליחו להתחקות אחר החשודים ועצרו אותם בביתם בקריית אתא. בחיפוש במחסן הבית איתרו השוטרים את הסם אותו גנבו מהקורבן. שני המעורבים בתקיפה, בני 22 ו-23, תושבי קרית אתא, נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

עם סיום החקירה, הגישה חטיבת התביעות שלוחת שרון של משטרת ישראל כתב אישום בעבירה של תקיפה כדי לגנוב נגד החשוד המרכזי, בליווי בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות