800 ק"ג בשר שלא ראוי למאכל אדם נתפסו בקצביות בצפון

במסגרת פשיטה של המשטרה ומשרד החקלאות על חנויות אטליז בטמרה נתפס מלאי בשר בהיקף גדול שאינו רואי למאכל אדם אך יועד למכירה. הבשר הוחרם ונפתחו הליכים נגד בעלי הקצביות
רונן לוי |
פשיטה של משטרה על חנויות איטליז, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

המשטרה ומשרד החקלאות פשטו על שני חנויות אטליז בטמרה ונתפס שם כ-800 קילוגרם בשר שאינו ראוי למאכל אדם ויועד למכירה. הבשר הוחרם ונציגי משרד החקלאות פתחו בהליכים נגד בעלי האטליזים.

במהלך פעילות מבצעית יזומה של משטרת ישראל, ביחד עם נציגי משרד החקלאות, בוצעה אכיפה ממוקדת נגד מכירת בשר שאינו ראוי למאכל אדם. במהלך הפעילות, השוטרים איתרו אטליז למכירת בשר בטמרה ובו כ-200 קילוגרם של בשר שאינו ראוי למאכל אדם. בהמשך הפעילות הגיעו השוטרים יחד עם נציגי משרד החקלאות לאטליז נוסף ואיתרו במקום כ-600 קילוגרם בשר שאינו ראוי למאכל אדם.

בעלי האטליזים, תושבי טמרה בגילאי 30 ו-50 עוכבו לחקירה במשטרת טמרה ונציגי יחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות פתחו נגדם בהליכים משפטיים. במשטרה מדגישים כי ימשיכו במאבק כנגד שיווק מזון פיראטי בדגש על מזון מן החי שלעיתים קרובות מובל או מוחזק בתנאים לא ראויים ועלול להיות נגוע במחלות ולסכן את בריאות הציבור.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות