הכלב המשטרתי "סיזר" חשף מטעני צינור

תושב מזרח ירושלים נעצר הלילה (שבת) בחשד להחזקת מטענים שנמצאו בחצר ביתו במהלך פעילות משטרתית. החשוד נלקח לחקירה והמשטרה צפויה לבקש את הארכת מעצרו בבית המשפט
דניאל בן חמו |
כלב משטרה, צילום ארכיון: פלאש 90

הכלב המשטרתי "סיזר" חושף טרור: במהלך פעילות משטרתית במזרח ירושלים, הוביל הכלב המשטרתי את הכוחות לחצר ביתו של תושב עיסוויה, 22, וחשף במקום שני מטעני צינור. בעקבות זאת החשוד נלקח לחקירה והוא יובא לבית המשפט לצורך הארכת מעצרו.

במהלך חיפוש שנערך הלילה (שבת) בביתו של תושב מזרח ירושלים על ידי בלשי המשטרה יחד עם לוחמי מג"ב והכלב המשטרתי "סיזר", איתרו הכוחות בסיוע הכלב שני מטעני צינור מוסתרים בחצר ביתו של החשוד. בנוסף, איתרו כוחות המשטרה ברשותו של החשוד גלופה של ארגון "החזית הדמוקרטית". החשוד נעצר והועבר לחקירה ובהמשך היום צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט את הארכת מעצרו.

הגלופה של החזית הדמוקרטית שנתפסה במהלך החיפוש. צילום: משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר כי היא "תמשיך בפעילותה הנחושה לאיתור אמל"ח בלתי חוקי המוחזק בידי גורמים שונים והעלול לשמש למטרות פליליות ופח"ע ובכך מהווה סיכון ממשי לחיי אזרחים נורמטיביים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות