אישום: נשך את בת זוגו בפניה כי נפגשה עם חברתה

המשטרה מנסה להילחם בתופעה הגוברת של אלימות נגד נשים והגישה בהליך מזורז כתב אישום נגד תושב השטחים שתקף באכזריות את חברתו וגרם לה לחבלות קשות. לאחר מעצרו התברר כי הוא שוהה בישראל שלא כחוק
אייל חן |
אלימות במשפחה - מדריך
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בנתניה הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד צעיר תושב השטחים בגין תקיפה הגורמת חבלה של זוגתו.

על פי כתב האישום, החשוד תקף את זוגתו ביום שבת האחרון, בשעות הערב בזמן שזו הייתה עם חברתה בשוק בנתניה. הנאשם שפגש בה שם, תקף אותה במכות נמרצות ונשיכות בפניה תוך שהוא גורם לה לחבלות של ממש.

שוטרי סיור של תחנת נתניה שהוזעקו למקום עצרו את הנאשם והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. בחקירתו הזדהה החשוד בפרטים כוזבים ובהמשך משהתבררה זהותו, עלה כי הוא שוהה בישראל ללא אישורים כנדרש.

כאמור, המשטרה הגישה בהליך מזורז, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד החשוד בגין תקיפה הגורמת חבלה וכן בסעיף אישום של התחזות לאחר במטרה להונות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות