מחסום הקורונה סייע בתפיסת נשק וסמים

נהג שנעצר לבדיקה במחסום קורונה באשדוד נמלט עם רכבו מהשוטרים ונתפס רק לאחר מרדף; ברכבו נמצאו אקדחים, סכינים וקוקאין והחשד כי נהג תחת השפעת סמים
ציון חן |
הסמים והנשק שנמצאו אצל הנהג באשדוד

תושב אשדוד בשנות ה-20 לחייו, נעצר על ידי שוטרים במחסום שהוקם בשל מגבלות סגר הקורונה. אולם, הוא ברח מהשוטרים ונעצר רק בתום מרדף. השוטרים הופתעו למצוא ברכבו שני אקדחי אוויר עם כדורים, סכינים, סם מסוג קוקאין ורכוש נוסף. במשטרה חודשים כי נהג תחת השפעת סמים.

האירוע התרחש במהלך פעילות מבצעית באשדוד, אז עצרו השוטרים לבדיקה את הצעיר. על פי המשטרה, לאחר שהשוטר ניגש אליו, הוא דחף אותו והנהג ניסה להימלט. השוטרים הצליחו לעצור את הנהג, ובחיפוש על גופו של הבחור נתפסה שקית עם חומר חשוד כסם. גם בדיקת הימצאות סמים בגופו של הנהג הראתה אינדיקציה לכך שהאיש נהג ברכבו תחת השפעת סמים.

הנהג שלא סיפק הסברים משכנעים להחזקת הפריטים הללו אצלו נעצר, ויובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום באשקלון, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות