16 שנות מאסר לנאשם שביצע עבירות מין ב-2 אחים

ניצול ציני: שופטי המחוזי בירושלים ציינו בגזר הדין כי הנאשם ניצל את מצבה העגום והשברירי של המשפחה ואת כמיהתם של האחים ליד מכוונת ולדמות אבהית: "הנערים נושאים עימם צלקות ומתמודדים מדי יום עם ההשלכות"
אייל חן |
חשד שהתלמידים נפלו קורבן לעבירות מין מצד הרב, צילום אילוסטרציה.
צילום אילוסטרציה

הרכב שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים, בראשות השופט רפי כרמל, והשופטים אריה רומנוב ושירלי רנר, גזרו 16 שנות מאסר, לנאשם שהורשע בעבירות מין חמורות שביצע בשני אחים. "הנאשם", נכתב בגזר הדין, "תכנן את מעשיו, רצה בהם, גרם לאחים נזק קשה, אולי לא בר תיקון, עשה כן בדרך מתוחכמת תוך שמשפחת המתלוננים שראתה בנאשם גורם טוב ומטיב, לא העלתה בדעתה על אשר מתרחש עם שני בניהם".

לגבי אחד האחים ביצע הנאשם עבירות מין רבות וקשות שנמשכו על פני 4 שנים בהיות המתלונן בגיל 14-18. כמה שנים לאחר מכן, הוא החל לבצע באחיו הצעיר עבירות מין רבות שנמשכו על פני שנתיים כשהיה בגיל 12-14. השופטים גם הורו לנאשם לפצות כל אחד מהנאשמים בסך 200 אלף שקלים.

השופטים ציינו כי הנאשם ניצל את מצבה העגום והשברירי של משפחת המתלוננים וכמיהתם של המתלוננים, כל אחד בעתו, ליד מכוונת ולדמות אבהית, הוא עטף אותם באכפתיות ודאגה, טיפול ותשומת לב, השקעה (טיולים וסיוע בלימודים), ולאחר שביסס את מעמדו בעיניהם, תקף בתחכום ובתכנון: תחילה במעשים "קלים" שהסלימו מהר מאוד.

הנאשם תכנן את מעשיו, רצה בהם, גרם לאחים נזק קשה, אולי לא בר תיקון, עשה כן בדרך מתוחכמת תוך שמשפחת המתלוננים שראתה בנאשם גורם טוב ומטיב, לא העלתה בדעתה על אשר מתרחש עם שני בניהם, וכאמור, למתלוננים נגרם נזק כבד.

הפרקליטות, ביקשה לגזור על הנאשם עונש מאסר ממושך ופיצוי משמעותי למתלוננים "אשר נושאים עימם את צלקות הפגיעה ומתמודדים מדי יום עם השלכותיה הקשות".

"הנאשם", נכתב עוד, "ניצל את מצבם השברירי של המתלוננים, את האמון שנתנו בו ואת הנסיבות המשפחתיות אשר אפשרו לו ליצור דינמיקה של "שבי פסיכולוגי" במסגרתו הוא פגע בהם".
____________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט רפי כרמל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות