תאגיד התעופה "אמירטס" מאיחוד האמירויות הוא הראשון להירשם כחברת חוץ בישראל

הסכם השלום עם איחוד האמירויות – השלב העסקי: לראשונה תאגיד ממדינת המפרץ נרשם ברשם החברות, זאת בהתאם להסדר זמני של משרד המשפטים עם משרד החוץ של איחוד האמירויות. ההסכם צפוי לסייע בקידום הפעילות הכלכלית בין המדינות
אייל חן |
מטוס תעופה אמריטס EMIRATES

בהמשך להסכם ההיסטורי בין ישראל לבין איחוד האמירויות נפתח היום (יום ב') גם הפתח לפעילות עסקית בין שתי המדינות: תאגיד ראשון ממדינת המפרץ נרשם כחברת חוץ ברשם החברות בישראל. תאגיד התעופה, אמירטס (EMIRATES) הוא תאגיד תעופה באיחוד האמירויות שהוקם בדובאי, שביקש להירשם בישראל כחברת חוץ בהתאם לחוק החברות.

משרד החוץ, בשיתוף עם משרד המשפטים, הגיע להסדר זמני עם משרד החוץ של איחוד האמירויות, בכל הנוגע לאימות מסמכים ציבוריים לצורך הגשתם לרשויות. ההסדר יסייע לקידום הפעילות העסקית בין שתי המדינות עד לפתיחת שגרירויות, יקל על ישראלים המבקשים להציג מסמכים ציבוריים ישראליים בפני הרשויות באיחוד האמירויות ועל גופים מאיחוד האמירויות המבקשים להציג מסמכים ציבוריים מהאמירויות בפני הרשויות בישראל.

לפי ההסדר, ניתן לאמת מסמך ציבורי מאיחוד האמירויות, המיועד לשימוש בישראל, במשרד החוץ באבו דאבי, כמקובל, ולאחר מכן ניתן יהיה לאמת את חתימת משרד החוץ של איחוד האמירויות במשרד החוץ בירושלים. לאחר האימות במשרד החוץ הישראלי, ניתן יהיה להציג את המסמך בפני מרבית הרשויות בישראל.

במשרד המשפטים ציינו כי ההסדר האמור מהווה נדבך נוסף במאמצים של משרד החוץ ומשרד המשפטים "לסייע בקידום הפעילות הכלכלית עם איחוד האמירויות, בהמשך להסכם השלום ההיסטורי בין המדינות".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות