תיעוד מחריד: משליך בן 71 לעבר מטרונית נוסעת

כתב אישום הוגש לביהמ"ש השלום בחיפה נגד תושב העיר, בשנות ה-20 לחייו, בעקבות האירוע בו דחף אל עבר מסלול המטרונית קשיש שעימו התווכח. חטיבת התביעות של המשטרה מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
גילי סיוון-כהן |
מטרונית, צילום: ויקיפדיה

לבית משפט השלום בחיפה, הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, שדחף נוסע שירד מהמטרונית על רקע ויכוח בין השניים ופצע אותו באורח קשה. כתוצאה מהנפילה נפצע הקורבן באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי רמב"ם.

האירוע התרחש לפני כשבועיים עם קבלת דיווח על תושב חיפה שנפצע קשה כתוצאה מנפילה לעבר מסלול המטרונית בחיפה. חקירה מהירה, הביאה למעצרו של תושב העיר בשנות ה 20 לחייו בחשד לדחיפת הקורבן לעבר מסלול הנסיעה של המטרונית.

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בחיפה, עלה כי עת נסע הקורבן במטרונית, תושב חיפה כבן 70, לאחר חילופי דברים בין הקורבן שעמד לרדת מהמטרונית לחשוד שחסם את דרכו עם אופניו, החשוד הטיח את ראשו של הקורבן בדלת המטרונית והפילו לעבר מסלול המטרונית שבינתיים החלה בנסיעה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בעבירה של תקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות