הפרות סדר בבני ברק: אוטובוס הוצת, נהג האוטובוס נפצע

המשטרה עצרה 4 חשודים במהלך הפרת סדר בבני ברק, על רקע אכיפת מגבלות הקורונה. בלילה סוער נוסף, רגמו אברכים אוטובוסים, כמו גם את רכבו של ראש העיר, הציתו אוטובוס בלב שכונת מגורים וניסו לפרוץ לתחנת כיבוי האש בעיר
אייל חן |
קורונה אברכים חרדים הפרות סדר
האוטובוס שהוצת בבני ברק. צילום: משטרת ישראל

על רקע ניסיון המשטרה לאכוף את מגבלות הקורונה נמשכות הפרות הסדר הקשות בעיר בני ברק: במהלך לילה סוער נוסף בעיר, רגמו פורעי חוק אוטובוסים ואת רכבו של ראש העיר, הציתו אוטובוס בלב שכונת מגורים ואף ניסו לפרוץ אל תחנת כיבוי האש בעיר, תוך חסימת יציאתן של הכבאיות אל מוקדי האש. המשטרה עצרה 4 חשודים, נהג אוטובוס נפצע ופונה לטיפול רפואי. עוד קודם לכן, שוטר, שחש סכנה לחייו, תועד יורה באוויר כשהוא מוקף בהמון זועם.

על פי הודעת המשטרה, היא נאלצה להתמודד אמש עם הפרות סדר קשות בעיר בני ברק, במסגרתן פורעי חוק תקפו אזרחים והסבו נזק רב לרכוש, לרבות הצתת אוטובוס תוך ניסיון פגיעה בכוחות החירום וההצלה וסיכון הציבור שומר החוק כולו.

בתוך כך, כוחות משטרה של תחנת בני ברק בתגבור כוחות משטרה נוספים שהוזעקו מכל רחבי המחוז, נערכו מבצעית לטיפול בצבר האירועים החמור, כאשר בפעילות ממוקדת פזרו את ההתקהלות האסורה מרחובות העיר, בדגש על ההתגודדות האלימה מול תחנת כיבוי האש.

כוחות משטרה סייעו לכוחות כיבוי האש להגיע בבטחה אל מוקדי האש ובמהלך הפעילות עצרה המשטרה לחקירה ארבעה חשודים שסיכנו עפ"י החשד את חייהם של התושבים ואת רכושם. "מדובר", אומרים במשטרה, "בעבירות חמורות וקשות ולפיכך בכוונת המשטרה לבקש היום את הארכת מעצרם של ארבעת החשודים בבימ"ש השלום ת"א, בהתאם לממצאי החקירה".

במשטרה הדגישו עוד כי "נפעל לאיתור ומיצוי מלוא חומרת הדין עם פורעי החוק אשר במעשיהם מסכנים חפים מפשע".

דובר מד"א, זכי הלר ציין כי לקראת חצות התקבל במוקד מד"א דיווח על ארוע אלימות ברחוב אהרונוביץ' פינת רבי עקיבא בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר, נהג אוטובוס בן 41 במצב קל עם חבלות, לאחר שהותקף.

עוד קודם לכן, בשעות הערב, תועד שוטר מוקף בהמון זועם, כשהוא יורה באוויר. השוטר, שחש סכנה לחייו, ירה באקדחו בניסיון לפזר את ההתקהלות סביבו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות