קרב יריות ביפו הוביל לכתבי אישום נגד 3 צעירים

3 תושבי יפו, כבני 20, נאשמים בביהמ"ש המחוזי בת"א בעבירות של חבלה ופציעה בנסיבות וכן בעבירות של שימוש בנשק באזור מגורים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים נגדם: "זילות כלפי חיי אדם"
דניאל בן חמו |
החזקת נשק - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד סעאדה גודה בן 18, מומחד והבה, בן 20 וטאגי אבו זיד, בן 21, בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, פציעה בנסיבות מחמירות, נשיאה והובלת נשק וירי באזור מגורים. לפני כחודש השלושה פתחו בקרב יריות ביפו.

על פי כתב האישום שהגיש והבה ואבו זיד הינם חברים המתגוררים ביפו, ביניהם לבין גודה קיים סכסוך ישן. לפני כחודש, בשעות הערב, נסעו והבה ואבו זיד, ברחבי יפו, שברשותם תת מקלע מאולתר. באותה העת שהה גודה בצומת סמוך לביתו שביפו, כאשר הוא נושא אקדח חצי אוטומטי. עם הגעת והבה ואבו זיד לצומת בו שהה גודה פתחו הצדדים בירי זה לעברו של זה.

והבה ואבו זיד ירו לעברו של גודה שמונה כדורים, כאשר אחד מהם פגע בירכו, גודה ירה לעברם 10 כדורים כאשר שלושה קליעים פגעו בפלג גופו העליון של אבו זיד וקליע אחד פגע במותנו של והבה. אבו זיד נמלט עם הרכב ממקום האירוע ולאחר שפגע ברכב חונה עצר אמבולנס וביקש את עזרתו. גודה התפנה לבית החולים בסיוע עוברי אורח ואילו והבה נמלט מהמקום והסתתר במשך 12 יום עד שנעצר באום אל פאחם.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים ציינה הפרקליטות: "העבירות המיוחסות למשיבים בוצעו בלב שכונת מגורים ובשעה בה עוברי אורח עשויים לעבור במקום. הירי הכבד אף גרם לנזק לרכוש, כאשר פגע בבית מגורים סמוך, ורק במזל לא גרם לפגיעות בגוף ובנפש אצל אזרחים תמימים. נסיבות אלו מלמדות על הסיכון ופוטנציאל הנזק המשמעותי שנשקפו ממעשיהם של המשיבים, כמו גם על תעוזתם, הזילות שלהם כלפי חיי אדם והיעדר מורא מהחוק".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות