סוף השבוע בישובים הערבים: קטטות המוניות בסכנין ובטוראן

המשטרה טיפלה במספר אירועי אלימות במגזר הערבי, בהם קטטות בסכנין ובטורעאן על רקע סכסוך בין משפחות. שוטר אחד נפצע ונגרם נזק לניידות. 5 חשודים נעצרו במעורבות בתגרות ובתקיפת שוטרים
דניאל בן חמו |
זירת רצח בכפר ריינה, דצמבר 2020. צילום ארכיון: משטרת ישראל

סוף השבוע לא רגוע במגזר הערבי. זה הפך כבר לדבר שבשגרה, מספר אירועי אלימות אירעו בסוף השבוע בסכנין ובטורעאן על רקע סכסוך בין משפחות. במהלך האירועים נפצע שוטר ונגרם נזק לרכוש משטרתי ובטייבה צעיר נפצע קשה מדקירות.

זה החל בשבת לפנות בוקר, בשכונת הנוצרים בסכנין כאשר פרצה קטטה בין שתי משפחות, בהשתתפות עשרות מעורבים. במהלך הקטטה הושלכו אבנים וחפצים שונים. כוחות משטרה שחשו למקום וניסו להפריד בין המשפחות, ספגו גם הם אבנים ובמהלך האירוע, שוטר נפצע בראשו מאבן שנזרקה לעברו ונזק נגרם לניידות המשטרה. בסיכומו של דבר, חמישה חשודים נעצרו בגין מעורבות בקטטה ובתקיפת שוטרים ובמשטרה צופים מעצרים נוספים.

גם בכפר טורען, שבגליל העליון, סכסוך בין שתי משפחות יריבות הוביל לקטטה המונית בין המשפחות. במהלך הקטטה יודו אבנים, ואף בוצע ירי מאקדח הזנקה. עשרות השוטרים שפעלו בכפר להפריד בין הצדדים הניצים, תוך מעשי אלימות שמופנים גם כנגדם, ביצעו ירי באוויר ועצרו חמישה חשודים בשל מעורבות בקטטה, החזקת נשק מסוג קרלו ושימוש באקדח הזנקה. על מנת שהסכסוך לא יסלים, לאחר המעצרים יצאו השוטרים לחיפושים בכפר ותפסו בקבוקי תבערה מוכנים לשימוש ורימון גז.

בעיר טייבה, צעיר בן 18 נפצע ביום שבת באורח קשה, לאחר שנדקר, על ידי תושב העיר בן 53. הצעיר פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא ושוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד בדקירה ונסיבות הארוע נחקרות. היום יובא החשוד להארכת מעצר בבית המשפט.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות