רצח פאדיה קדיס: 25 שנות מאסר נגזרו על בתה ובן זוגה

בני הזוג הורשעו בבית המשפט המחוזי בתל אביב כי החליטו לרצוח את האם משום שלא קיבלה את הקשר ביניהם. לאחר שדקר את האם, אמר החבר: "גמרתי את הסיפור. מה שרצית היה"
רונן לוי |
אילוסטרציה

הרכב שופט בית משפט המחוזי בתל אביב, גזרו על אמיר מרמש ובת זוגו, טרייסי קדיס, 25 שנות מאסר. השניים הורשעו ברצח פאדיה קדיס, אימה של טרייסי, לפני כשנתיים ביפו. השניים הורשעו במסגרת הסדר טיעון בעבירת רצח. השופטים גם הורו לכל אחד מהם לפצות את משפחת המנוחה בסך של 258 אלף שקלים.

על פי הסדר הטיעון, הודו שני הנאשמים בכתב האישום המתוקן והורשעו בעבירת רצח, שיבוש מהלכי משפט ועבירת הונאה בכרטיס חיוב.

על פי כתב האישום המתוקן בו הורשעו, הרצח אירע על רקע סירוב המשפחות לקבל את הקשר הרומנטי בין השניים. טרייסי התגוררה בבית אמה המנוחה פאדיה קדיס ושנה וחצי לערך לפני ליל הרצח, הכירה את מרמש והשניים קיימו ביניהם קשר רומנטי, קשר שלו התנגדו אמה, אחיה וגיסה.

בליל הרצח טרייסי, אפשרה למרמש להיכנס לבית אמה ופתחה בעבורו את דלת הכניסה האחורית של הבית. הנאשם, נטען, מצויד בסכין מטבח נכנס לבית, הראה לטרייסי את הסכין לאחר שהעיר אותה משנתה ולאחר שהשניים החליטו לגרום למותה.

מרמש, מתאר האישום, צעד במסדרון הבית וכשנתקל באם, דקר אותה למות ב-7 דקירות בפלג גופה העליון "על דעתה ובהסכמתה של הבת". מיד לאחר שדקר את המנוחה נכנס הנאשם לחדרה של טרייסי, סימן לה בידו כי המית את המנוחה ואמר לה "גמרתי את הסיפור. מה שרצית היה".

לאחר מכן, על דעתה ובהסכמתה של טרייסי, עטף מרמש את גופת האם המנוחה בשמיכה ובסדין והעלה אותה לחדר האמבטיה בקומה השלישית של הבית, שם הסתירה. באמצעות כלי ניקוי שקיבל מהנאשמת הוא ניקה את הבית ואת הסכין אותה הניח, על חלקיה בפח האשפה בחדר הנאשמת.

על מנת להטעות את בני משפחת המנוחה לחשוב כי היא נסעה מהבית הוציאו הנאשמים בגדים וחפצים מחדר השינה של המנוחה והעלו אותם לחדר שינה בקומה השלישית, חדר אותו נעל הנאשם במפתח שקיבל מהנאשמת והאחרונה החביאה אותו אחר כך.

לאחר שהצדדים הגיעו להסדר טיעון, השניים הורשעו השניים לעונש, עתרו הצדדים לבית המשפט במשותף, וביקשו כי יוטל על כל אחד מן הנאשמים עונש מאסר בפועל של 25 שנה, מאסרים מותנים ופיצוי לנפגעי העבירה בסכום המרבי המותר על פי הדין.

הרכב השופטים שקיבל את הסדר הטיעון כתב בגזר הדין. "רצח הורה על ידי בתו הקרובה לגיל הקטינות הוא מעשה בלתי נתפס", נכתב בגזר הדין, "כך גם מעשהו של בן הזוג של הרוצחת שרוצח ונוטל חיים של אם מתוך אהבתו לבתה ומתוך רצון להשביע את רצונה".

עוד נכתב בגזר הדין: "בדם קר כשהוא אוחז סכין מטבח, פנים אל פנים בברכתה, בהסכמתה, בשליחותה של בתה של הקרבן יוצאת חלציה הוא דוקר את המנוחה בגופה שוב ושוב בכוונה להמיתה וממיתה כשהיא מתבוססת בדמה ונופלת, הוא לא חדל וכל זאת כאשר בקרבת מרחק מידית, הבת יודעת, תומכת במעשה ונוטלת בו חלק".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות