נאשם כי איים על השר אוחנה באינסטגרם: "תסתכל טוב מאחורי הגב"

תושב ת"א, 43, נאשם בביהמ"ש השלום בעיר כי שלח הודעות מאיימות דרך היישומון לשר לביטחון פנים. הוא נעצר לאחר שהשר התלונן במשטרה ומעצרו הוארך עד תום ההליכים. בין השאר כתב: "הנקמה שלי בכם תהיה אכזרית ביותר"
מעיין לביא |
השר לביטחון פנים אמיר אוחנה. צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום, נגד תושב העיר בן 43, באשמת איומים על השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, כאשר שלח לו הודעות איומים, דרך האינסטגרם במשך 8 ימים, בהם ציין כי יפגע בו ובמשפחתו בין השאר כתב לו: "אתה באמת רוצה שאני ישרוף אתכם בעצמי? קדימה מה נסגר. אני לא כזה. קדימה תעשה תעבודה שלך" (הטעויות במקור, מ"ל).

על פי כתב האישום, בין השר אוחנה לבין הנאשם, לא קיימת הכרות מוקדמת, למרות זאת הנאשם פנה אליו דרך חשבון האינסטגרם החל משלהי שנת 2020 ובהודעות איים עליו: "יבן שרמוטה, אתה רוצה שאני יתחיל לשרוף טרקטורונים של בן של נרקומן או שאתה מביא ת'כסף, יהומו קקה. תענה מכוער. אני ישרוף אותך את ההומו שלך ואת הילדים. אתה תדאג לכסף שלי או שאני יגמור אתכם. חמוד אין לי מה להפסיד" (הטעויות במקור, מ"ל).

בהמשך על פי כתב האישום הנאשם לא הפסיק לאיים על אוחנה ושלח לו הודעה נוספת. ״ממחר תתחיל להסתכל טוב טוב מאחורי הגב שלך ושל הילדים של ושל קיקו וזהבה. הנקמה שלי בכם תהיה אכזרית ביותר… אתה תמות הבן זוג שלך ימות…".
כך המשיכו האיומים מספר ימים נוספים עד אשר לאחר מספר ימים הוגשה תלונה במשטרה והנאשם נעצר וכאמור אתמול הוגש נגדו כתב אישום בגין איומים על השר ובני משפחתו ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות