סכסוך דמים בלוד: "רצחו כי השמיץ אותם"

שני צעירים, בני משפחת אבו צעלוק מלוד, נאשמים כי הגיעו לביתו של ת'אבת אל באז, תושב העיר, קראו לו לצאת, ולאחר ויכוח בין הצדדים דקרו אותו אותו לפחות 6 פעמים ואחר כך ירו לעברו. הוא פונה לבית החולים שם מת מפצעיו
רונן לוי |
סכסוך משפחות - מז"פניק בודק את השטח
זירת רצח ארכיון. צילום: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי מרכז, הוגש כתב אישום נגד מחמוד אבו צעלוק, בן 24 וחסנאן אבו צעלוק בן 23, תושבי לוד, בגין רצח בצוותא של ת'אבת אל באז ז"ל לפני כשנתיים. מחמוד מואשם גם בהחזקת סכין וחסנאן מואשם גם בנשיאת נשק. "לא היססו לדקור את המנוח מס' פעמים ואז לירות לעברו, והכל באור יום, במקום ציבורי", נכתב בבקשה למעצרם של השניים עד לתום ההליכים נגדם.

על פי כתב האישום, הנאשמים שמעו כי המנוח השמיץ את מחמוד. לפיכך, החליטו הנאשמים להתעמת עם המנוח. לפני כשנתיים, נסעו הנאשמים מביתם לביתו של המנוח בלוד. במהלך נסיעה זו היה מחמוד מצויד בסכין וחסנאן היה מצויד באקדח. כאשר הגיעו השניים אל מתחם הבית, הם קראו למנוח, החנו את הרכב מול הבית ויצאו מן הרכב. המנוח הגיע לעברם בסמוך לרכב.

לאחר חילופי דברים קצרים, שלף מחמוד את הסכין, הסתער על המנוח ודקר אותו לפחות שש דקירות באמצעות הסכין, בחזהו של המנוח ובירכו, כשכל אותה עת ניסה המנוח להתגונן באמצעות ידיו, להימלט מפניו, עד שקרס, בסמוך לגדר המתחם. בשלב זה צעד חסנאן אל עבר המתחם, דרך את האקדח וירה שש יריות לעבר המתחם והמנוח.

כתוצאה מהדקירות והירי נגרמו למנוח פציעות בגינן הובהל לתחנת מד"א לוד ומשם לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותו. מיד לאחר מעשיהם נמלטו הנאשמים ברכב. בבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב כי: "נסיבות ביצוע העבירות מלמדות על מסוכנות יתרה של המשיבים, אשר הגיעו להתעמת עם המנוח כאשר הם מצוידים בכלי נשק. המשיבים לא היססו לדקור את המנוח מס' פעמים ואז לירות לעברו, והכל באור יום, במקום ציבורי".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות