הטבות לאסירים לקראת חגי תשרי

שירות בתי הסוהר נערך לחגי תשרי על מנת לאפשר, גם בתקופה מורכבת זו, לכל הכלואים הרוצים בכך, לקיים את החגים באופן מיטבי על אף המגבלות
אייל חן |
תופרים מסכות בכלא

לפני חגי תשרי ובמהלכם יתאפשרו באופן חריג לאסירים פליליים לקיים שיחת וידיאו עם בני משפחותיהם על מנת לאחל להם שנה טובה. בשירות בתי הסוהר נערכים לאפשר גם בתקופה המורכבת לאפשר לאסירים לקיים את החגים בצורה המיטבית.

כחלק מההיערכות, תוגברו מסגרות סכומי הקנטינה והמזון הייחודי לתקופת החגים. לצד זאת, בהתאם למגבלות התקופה, לא תותר השנה כניסתם של אזרחים לקיום תפילות, על כן טרם החג ערכו רבני שב"ס סדנאות להכשרת אסירים כבעלי תפילה ותוקעים בשופר.

בסך הכל צפויים לפעול בראש השנה ויום כיפור 150 מוקדי תפילה בכל מתקני שב"ס, שיעמדו בהנחיות משרד הבריאות והתו הסגול. במסגרת החג תוגבר גם הציוד – 150 מחזורי תפילה נוספים על המלאי הקיים, חולקו בבתי הסוהר ושופרות חולקו לכל היחידות.
בנוסף נרכשו 2,750 קערות סדר וכוסות קידוש שחולקו באגפים על מנת שיוכלו לקיים בכל אגף סדר ראש השנה. בנוסף, חולקו 150 טליתות ונרכשו 1,000 סטים של ארבעת המינים לחג הסוכות.

כ-150 סוכות יוקמו בכלל מתקני שב"ס ונרכשו וחולקו גם כיפות בד, בדים לסוכה, לטות, סוכות, סכך, חומשים, נרות שבת, נרות נשמה ונרות 72. מנהל הלוגיסטיקה רכש לטובת סעודות החג אלפי ק״ג של תפוחי עץ, מאות ק״ג של רימונים, תמרים, דלעת וסלק. אלפי ראשי דגים ו200 ק״ג דבש שהוכנו במארזים לצורך הברכות בסעודת החג לכלואים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות