הסכם פשרה בייצוגית נגד ישרוטל על רקע משבר הקורונה: יוארך תוקף החברות במועדון הלקוחות

בעקבות סגירת בתי המלון על רקע התפרצות המגפה, הוגשה נגד הרשת בקשה לייצוגית ובמסגרת ההסכם נקבע כי זו תפצה את חברי מועדון הלקוחות שלה. משרד רפפורט, לוין, ביטון המייצג את המבקשים מסר: "פשרה ראויה"
רונן לוי |
מלון מרשת ישרוטל באילת. צילום: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגש הסכם פשרה בבקשה לאישור תובענה ייצוגית, שעסקה בהארכת תוקף החברות במועדון הלקוחות של רשת מלונות ישרוטל. על פי הפשרה, הרשת התחייבה להאריך את תוקף החברות במועדון הלקוחות למשך חמישה חודשים.

הבקשה לתובענה ייצוגית הוגשה על ידי חברי מועדון הלקוחות של הרשת שטענו לפגיעה בהם בעקבות תקנות נגיף הקורונה שהורו על סגירת בתי המלון ברחבי הארץ לתקופות ממושכות.

במסגרת הסכם הפשרה, ישרוטל התחייבה להאריך את תוקף החברות במועדון הלקוחות שלה לכל לקוחותיה במשך 5 חודשים, וכן התחייבה להאריך את תוקף החברות במועדון ללקוחותיה בעתיד, וזאת במידה והיא תאלץ להשבית את מלונותיה פעם נוספת בגין השפעות נגיף הקורונה. כמו כן, תאפשר ישרוטל ללקוחותיה לממש את הנקודות שנצברו על ידם בטרם סיום חברותם במועדון.

נמנעו הליכים משפטיים ארוכים. משרד עוה"ד רפפורט, לוין, ביטון.

ממשרד רפפורט, לוין ביטון שניהל את בקשת האישור נמסר: "משנמנע מלקוחות החברה לבצע שימוש בחברותם במועדון הלקוחות במהלך התקופה שבה המלונות מושבתים, ראוי היה להאריך את תקופת החברות בהתאם. משכך, אנו מברכים את חברת ישרוטל על כך שהסכימה להעניק את הסעד המבוקש בבקשת האישור, בדמות הארכת תקופת החברות, ובכך מנעה את הצורך בהליכים משפטיים ממושכים".

לאתר רפפורט, לוין, ביטון – משרד עורכי דין

___________________________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a8%d7%95%d7%a2%d7%99-%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%9f

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות