לבית המשפט המחוזי בת"א הוגש הסכם פשרה בבקשה לאישור תובענה ייצוגית, שעסקה בהארכת תוקף החברות במועדון הלקוחות של רשת מלונות ישרוטל. על פי הפשרה, הרשת התחייבה להאריך את תוקף החברות במועדון הלקוחות למשך חמישה חודשים.
הבקשה לתובענה ייצוגית הוגשה על ידי חברי מועדון הלקוחות של הרשת שטענו לפגיעה בהם בעקבות תקנות נגיף הקורונה שהורו על סגירת בתי המלון ברחבי הארץ לתקופות ממושכות.
במסגרת הסכם הפשרה, ישרוטל התחייבה להאריך את תוקף החברות במועדון הלקוחות שלה לכל לקוחותיה במשך 5 חודשים, וכן התחייבה להאריך את תוקף החברות במועדון ללקוחותיה בעתיד, וזאת במידה והיא תאלץ להשבית את מלונותיה פעם נוספת בגין השפעות נגיף הקורונה. כמו כן, תאפשר ישרוטל ללקוחותיה לממש את הנקודות שנצברו על ידם בטרם סיום חברותם במועדון.
ממשרד רפפורט, לוין ביטון שניהל את בקשת האישור נמסר: "משנמנע מלקוחות החברה לבצע שימוש בחברותם במועדון הלקוחות במהלך התקופה שבה המלונות מושבתים, ראוי היה להאריך את תקופת החברות בהתאם. משכך, אנו מברכים את חברת ישרוטל על כך שהסכימה להעניק את הסעד המבוקש בבקשת האישור, בדמות הארכת תקופת החברות, ובכך מנעה את הצורך בהליכים משפטיים ממושכים".
לאתר רפפורט, לוין, ביטון – משרד עורכי דין
___________________________________________________________________
https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a8%d7%95%d7%a2%d7%99-%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%9f