חשד: סחט צעיר שהכיר באפליקציית היכרויות

תושב ת"א, כבן 40, נעצר בחשד ששדד גבר שהכיר באתר היכרויות ואיים עליו כי לא ישלם לו יחשוף את נטייתו המינית. אף שסנגורו של החשוד טען כי מדובר ב"משחקי שליטה" ביהמ"ש האריך את מעצרו ב-5 ימים
אייל חן |
אילוסטרציה evanto

המשטרה עצרה את תושב ת"א, כבן 40, בחשד ששדד גבר עמו נפגש באמצעות אפליקציית הכרויות וסחט אותו שיחשוף את נטייתו המינית. שופטת בית משפט השלום בתל אביב, ענת יהב האריכה את מעצר החשוד בחמישה ימים.

במשטרה התקבלה תלונה, של צעיר בשנות ה – 20 לחייו, שטען כי נסחט באיומים ע"י גבר עמו קבע להיפגש, לאחר שהכיר אותו באמצעות אפליקציית היכרויות, כאשר בעת המפגש הכה אותו החשוד ואף שדד ממנו אלפי שקלים וכן סחט אותו באלפי שקלים נוספים לבל יתלונן, אחרת יחשוף את נטייתו המינית.

לאחר חקירה קצרה, אותר החשוד ונעצר לחקירה בתחנה בסיומה נכלא והובא להארכת מעצר בבית המשפט.

בדיון שנערך בבית המשפט, נטען על ידי הסנגור כי החשוד עצמו אומר למתלונן שהוא מתחנן שלא יספר על הקשר ביניהם לבני משפחתו והמתלונן ביקש מהחשוד שינהג בו בצורה כזו של משחק תפקידים, של משחקי שליטה.

"הוא מכחיש כל קשר לשוד או לסחיטה וטוען כי כל שנאמר ביניהם בהקשר זה שיכול להישמע או בקונוטציה כזו היה נטו משחק תפקידים שבו המתלונן רצה", אמר הסנגור.

השופטת ענת יהב שהאריכה את מעצר החשוד בחמישה ימים, ציינה בהחלטתה כי יש לו עבירת איומים מלפני מספר שנים.

"מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר ואף למעלה מכך כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו, זאת כעולה מהתלונה, מעדות נוספת ומההודעות בין הצדדים.

כל אלה אינם עולים בקנה אחד עם הטענה כי מדובר במשחק תפקידים", כתבה השופטת בהחלטתה.


לצפייה ודירוג כבוד השופטת ענת יהב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות