תקיפת שוטרים בבלפור? מפגין נאשם כי השליך כוס פלסטיק אל עבר הכוחות

בן 33 ממבשרת ציון נאשם כי בתום הפגנה שבה השתתף סמוך למעון רה"מ ניסה להפריע לעבודת השוטרים שניסו לשמור על הסדר, אלה הדפו אותו ובתגובה הוא זרק לעברם כוס בירה מלאה שנשפכה על בגדיו של אחד השוטרים
דנה לווינסקי |
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום נגד מפגין בן 33 ממבשרת ציון, בגין הפרעה לשוטר במילוי תפקידו. המפגין, כך צוין, השליך כוס בירה מפלסטיק על שוטר במהלך הפגנה בסמוך למעון ראש הממשלה.

על פי כתב האישום, בחודש ספטמבר האחרון, התקיימה הפגנה בסמוך למעון ראש הממשלה שברחוב בלפור בירושלים. בהפגנה לקחו חלק מפגינים רבים שעמדו, בין היתר, על הכבישים הסמוכים לכיכר צרפת. במקום נכחו כוחות משטרה רבים, שמטרתם הייתה שמירה על הסדר הציבורי ועל ביטחון הציבור.

בסמוך לשעה 11 בלילה, כרזו השוטרים למפגינים כי ההפגנה הסתיימה ועליהם לפנות את הכבישים. כחצי שעה לאחר מכן החלו השוטרים לפנות את המפגינים שנותרו לעמוד על הכביש, על מנת לחדש את תנועת כלי הרכב במקום. במהלך פינוי המפגינים על ידי השוטרים, התקרב הנאשם לעבר השוטרים כדי להפריע להם בעבודתם.

השוטרים הדפו את הנאשם, כך לפי האישום. בתגובה לכך, חזר הנאשם לעבר השוטרים והשליך כוס פלסטיק מלאה בבירה לעבר שוטר. כוס הפלסטיק פגעה בפניו של השוטר והבירה נשפכה על בגדיו.

בכתב האישום צוין כי במעשיו אלה, עשה הנאשם מעשים בכוונה להפריע לשוטר כשהוא ממלא תפקידו כחוק או להכשילו בכך.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות