אישום: סירב לעטות מסכה ונשך את השוטר

תושב ירושלים, בן 19, נאשם בביהמ"ש השלום בעיר כי תקף שוטרים שדרשו ממנו לעטות את המסכה, קילל ואיים עליהם: "אני אפתח אתכם כמו ריצ'רץ, אתם לא מכירים אותי, לא תצאו מהשכונה"
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בירושלים, הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, בן 19, בגין תקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות ואיומים. הצעיר, לטענת המשטרה, תקף וקילל שוטרים סמויים, בעת שביקשו ממנו לעטות מסכה ואיים עלים: "לא תצאו מהשכונה, אני אדקור אתכם".

על פי כתב האישום, ניידת סמויה ובתוכה ארבעה שוטרים, שביצעה פעילות בשכונת בית וגן בירושלים, במטרה לאכוף את תקנות שעת חירום, הבחינה בנאשם ששוחח עם אחר, כשהוא עוטה מסיכה על סנטרו, אך מבלי שהיא מכסה את פיו ואפו, זאת בניגוד לתקנות הקורונה. בשל כך, פנה השוטר לנאשם, הזדהה בפניו כשוטר, וביקש ממנו לעטות את המסכה כך שתכסה את פיו ואפו.

בתגובה לכך, צעק הנאשם לעבר השוטר: ״מה אתה רוצה יא שוטר סמוי, יא בן זונה, עוף מפה, אני שותה בירה, אל תעצבנו אותי״. בתגובה למעשיו של הנאשם, יצאו השוטרים גבריאל ודולב מהניידת. הנאשם בתגובה, איים על השוטרים באומרו ״עופו מפה יא סמויים לפני שאני אשחט אתכם אחד אחד, אני אעשה לכם כוסה מהראש עד למטה, אפתח אתכם כמו ריצ׳רץ, אתם לא מכירים אותי, לא תצאו מהשכונה, אני אדקור אותך ואת כל הסמויים שלך״.

בשלב זה, הודיע השוטר לנאשם כי הוא עצור. הנאשם בתגובה, הכה את השוטר באגרופים בבטנו ובחזהו. בתגובה להתנהגות זו, ניסה השוטר גבריאל להשתלט על הנאשם ולעצרו, או אז נשך הנאשם את השוטר בזרוע הימנית שלו עד זוב דם. בהמשך, גם לאחר מעצרו של הנאשם, הוא המשיך לקלל ולאיים על השוטרים: ״יא שרמוטות, אני אזיין אתכם״.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם, צוין בכתב האישום, נגרם לשוטר פצע נשיכה בזרוע ימין, אשר הצריך ממנו לקבל חיסון טטנוס וטיפול אנטיביוטי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות