גם זאת שיטה: הכניס את האקסית לבידוד שווא

עובד במוקד משרד הבריאות המסוכסך עם בת זוגו לשעבר השתמש בקשריו במערכת כדי להכניס אותה לבידוד 4 פעמים. הוא נחקר בלהב 433 ושוחרר בתנאים בחשד לעבירות זיוף, פגיעה בפרטיות, שימוש לרעה במשרה וכליאת שווא
נעמה כהן |
מאיר בקרמן - סחט אישה למען טובות הנאה - אילוסטרציה אנבנטו
אילוסטרציה

בסכסוכים זוגיים כל האמצעים קשרים? עובד חיצוני, 35, המתגורר בצפון שהועסק באחד ממוקדי משרד הבריאות, השתמש בקשריו במערכת כדי להכניס ארבע פעמים לבידוד את זוגתו לשעבר למרות שלא נדרשה לכך. המקרה נחקר לאחר שהתקבלה תלונה ממשרד הבריאות בחשד לאירוע של אבטחת מידע.

אתמול (יום ד') נחקר החשוד ביחידת אתגר בלהב 433, חשוד תושב הצפון, בחשד למעורבות בעבירות של שימוש לרעה בכוח המשרה, זיוף על ידי עובד ציבור, פגיעה בפרטיות, הפרת אמונים וכליאת שווא. בסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים.

בידוד הודעה קורונה
הודעת משרד הבריאות על כניסה לבידוד בעקבות חשיפה לחולה מאומת

החקירה החלה בעקבות פניית משרד הבריאות בחשד לאירוע של אבטחת מידע לאחר שהתקבלו 4 ערעורים מאותה אזרחית על ביטול כניסתה לבידוד. לאחר קבלת התלונה החלו במשטרה לחקור את הנושא והתברר כי החשוד ניצל את תפקידו הציבורי ושלח במהלך החודשים האחרונים, בארבעה מועדים שונים, הודעה לטלפון הנייד של זוגתו לשעבר, בדבר הצורך המיידי להיכנס לבידוד לאחר חשיפה לחולה קורונה מאומת וזאת מבלי שנחשפה כלל לאדם חולה.

האישה עצמה, לא ויתרה והגישה ערעור על ההחלטה וכך נחשף המקרה. תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות לצורך עיון והחלטה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות