14 שנות מאסר למורה לריקוד שביצע עבירות מין בתלמידותיו

שופטי המחוזי בבאר שבע הרשיעו את גרשון קונסטנטין בעבירות מין ב-4 מתלמידותיו בפניהן טען כי על מנת לשפר את יכולת הריקוד שלהן עליהן לקיים עמו יחסי מין: "הפך את חלומן ללמוד את רזי הריקוד ממורה מקצועי ונערץ לסיוט"
אייל חן |
אילוסטרציה

הרכב שופטי בית משפט המחוזי בבאר שבע, בראשות אב בית הדין, נתן זלוצ'ובר, גזר 14 שנות מאסר על גרשון קונסטנטין, מורה לריקודים סלוניים מבאר שבע, בגין ביצוע עבירות מין בארבע מתלמידותיו, קטינות בנות 12 עד כמעט 16. קונסטנטין גם חויב בפיצויים בסך 220 אלף שקלים לארבעת המתלוננות ביחד. "הנאשם למעשה הפך את חלומן של הקטינות, ללמוד את רזי הריקוד ממורה מקצועי ונערץ, לסיוט", נכתב בגזר הדין.

באישום הראשון בו הורשע, נטען כי ביצע עבירות מין באחת הילדות שלמדו אצלו מספר שנים. כאשר הגיעה התלמידה לגיל 13 הואאמר לה כי על מנת לשפר את יכולות הריקוד שלה עליה לקיים יחסי מין עמו. הוא הנחה את הילדה לומר לאימה כי עליה לצאת לריצת אימון עם הנאשם על מנת שיוכלו להיפגש לבד. הילדה התחמקה ממנו מספר פעמים בתירוצים שונים, אולם לבסוף, באחד מימי השישי, הגיע הנאשם לאסוף את הילדה מבית הוריה והביא אותה לביתו על מנת לקיים עמה יחסי מין.

באותה עת, כך תואר באישום, לא היה איש בבית. הוא הראה לה סרטוני פורנוגרפיה בטלוויזיה ואמר לה כי "ככה עושים את זה" ו"אין לה מה לפחד". היא חששה ממנו והוא ביצע בה עברות מין קשות תוך שהוא מבטיח לה שהוא יהיה עדין איתה. בעקבות מעשיו של הנאשם, הפסיקה הילדה לרקוד.

במקרה אחר קונסטנטין, ביקש מילדה בת 12 במהלך שיעור פרטי לשכב על ספסל ולעשות "תנועה של סקס", הילדה לא הבינה מה בדיוק הוא מבקש, וביקשה שידגים לה. וזה השיב לה "מה את רוצה שאני אראה לך פורנו?" לאחר מכן, במהלך שיעורי הריקוד, אחז הנאשם בישבנה, סטר לה עליו וליטף את איבר מינה, הכול לשם גירוי סיפוק וביזוי מיניים.

"הפגיעה ממעשי הנאשם מתעצמת משום שהקטינות ראו בו מדריך מקצועי בעל שם", כתבו השופטים בגזר הדין. "הן למדו אצל הנאשם במשך תקופות ארוכות, אף מספר פעמים בשבוע, הוא אף ליווה אותן לתחרויות וחלקן ראו בלימודיהן אצלו כהכשרה מקצועית לעיסוק ארוך טווח ולא רק כחוג לחובבים. במהלך התקופה שבה הן למדו אצלו לרקוד הוא רכש את אמונן של הקטינות ושל הוריהן".

עוד הוסיפו: "בענייננו, על התנהלותו המתוחכמת של הנאשם נכתב בהכרעת הדין כי הוא פגע בתמימות הקטינות באופן שיטתי ומסווה כשהוא מנצל את "קו התפר" שבין המותר והאסור נוכח סגנון הריקודים שלימד, לסיפוק יצריו המיניים, ומשכך תפקידו המקצועי העצים את הפגיעה בערכים החברתיים שנפגעו. הנאשם למעשה הפך את חלומן של הקטינות, ללמוד את רזי הריקוד ממורה מקצועי ונערץ, לסיוט".
______________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט נתן זלוצ'ובר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות