אישום: רצח את אימו ואחיו

אחמד טאטור,51, מהכפר ריינה נאשם בביהמ"ש המחוזי בנצרת כי ירה באימו מטווח קצר 4 כדורים מרובה הצייד של אביו, המתין לבואו של אחיו וירה גם בו. אח נוסף נפצע גם הוא ועודנו מאושפז בביה"ח
אייל חן |
זירת רצח בכפר ריינה, דצמבר 2020. צילום ארכיון: משטרת ישראל

לבית המשפט המחוזי בנצרת, הוגש כתב אישום נגד אחמד טאטור, בן 51 מריינה, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אחיו, סלאם טאטור ז"ל, רצח אימו, סובחיה טאטור ז"ל, וניסיון רצח של אח נוסף.

על פי כתב האישום, הנאשם התגורר בבית הוריו בכפר ריינה לאחר שנפרד מאשתו. בתחילת חודש דצמבר, גמלה בליבו של הנאשם החלטה להמית את אימו. לצורך כך הוא נטל את רובה הצייד של אביו, הטעין את התחמושת בתוך הרובה, הגיע למטבח הבית שם הייתה אימו וירה בה מטווח קצר 4 כדורים. כתוצאה מהירי, התפזרו אין ספור כדוריות מתכת בגופה של המנוחה בחזה, בבטן ובאגן. המנוחה נפלה על הארץ והנאשם הותיר אותה שם מתבוססת בדמה והמתין בבית, בקרבת הרובה והתחמושת, לבואם של בני משפחתו.

כחצי שעה לאחר הירי הראשון, הגיעו אביו של הנאשם ואחיו סלאם, המנוח, בנסיעה ברכבם אל חניית הבית וירדו מהרכב. הנאשם, הבחין בהם, נטל לידו את הרובה אשר טען קודם לכן בשנית וירה במנוח שני כדורים לפחות וכתוצאה מכך נפגע אחיו, נפל ומת. אח נוסף, המתגורר בבית השכן, הגיע לחניית הבית לסייע לאחיו הפצוע, ונכנס לבית על מנת להזעיק אמבולנס. הנאשם הבחין בו וירה בו מאחור וכתוצאה מהירי נפצע האח הנוסף ונפל גם הוא על הארץ.

אביו של הנאשם אשר הבחין בשלב זה בנאשם כשהוא אוחז ברובה, רץ לכיוונו, השתלט עליו בכח ונטל ממנו את הרובה. כתוצאה מהירי של הנאשם באימו, נגרם לה נזק נרחב שהוביל למותה וכתוצאה מהירי שלו באחיו שכלל עשרות פצעי כניסה של כדוריות אשר חדרו לגופו, הוא הובהל לבית החולים שם נקבע מותו. כתוצאה מהירי השלישי של הנאשם באח הנוסף נגרמו לו חבלות חמורות ונכון למועד הגשת כתב האישום הוא עדיין מאושפז בבית החולים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות