צפו משלוש זוויות: שוטרת חסרת זהירות גרמה לתאונה עם אוטובוס

ניידת משטרה שלא האטה בכניסה לצומת התנגשה בעוצמה באוטובוס; הנהגת נפגעה באורח קל
ציון חן |

ניידת משטרה, בה נהגה חיילת שח"מ, התנגשה בעוצמה באוטובוס לאחר שלא האטה בכניסתה לצומת באופקים. השוטרת נפגעה קל. התאונה תועדה משלוש זוויות צילום שונות.

תאונת הדרכים ארעה השבוע לפנות ערב באופקים ובמהלכה נפגעה השוטרת (חיילת בשירות חובה המשרתת במשטרה) באורח קל. מפרטי חקירת ענף תאונות הדרכים במשרד התעבורה של מרחב הנגב ומשטרת אופקים עולה כי השוטרת הייתה בדרכה בחזרה לתחנת המשטרה, לאחר שהסיעה שוטר שסיים את משמרתו לביתו.

מסיבה שעדיין לא ידועה, היא לא האטה או עצרה כמתבקש בכניסתה לצומת. נהג האוטובוס לא יכול היה לצפות את הגעתה ובסופו של דבר התנגש בה בעוצמה.

התאונה תועדה משלוש זוויות צילום של מצלמות דרך ואלה מעידים על פניו, היא האשמה בתאונה המיותרת. בסרטון אחד נראה כי היא נוהגת באור יום מלא וניכר כי הראות טובה כשבכביש תנועה מעטה ואין הפרעות בדרך. בהמשך מתועדת התאונה עצמה.

גורם בכיר במשטרה אמר היום "למרבה המזל אף אחד לא ישב לצידה של השוטרת". זאת משום שהצילומים מתעדים נראה כיצד צד הנוסע שליד הנהג, נמחץ לחלוטין על ידי האוטובוס הכבד, וכי הפגיעה העיקרית שספגה הניידת הייתה בצד זה, שלמרבה המזל היה פנוי.

 

 

 

 

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות