מגבירים אכיפה במגזר הערבי: תפיסת נשקים בכפר כאבול

בעקבות הסכסוך המר והעקוב מדם בין שתי המשפחות בכפר, פשטה המשטרה על מתחם בתים והחרימה M-16 ואקדח FM, שני חשודים נעצרו לחקירה. מתחילת שנת 2020 ועד היום נתפסו במחוז הצפן מעל 450 רובים ואקדחים
רונן לוי |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

בפעילות מבצעית של שוטרי משטרת ישראל בכפר כאבול בניסיון למנוע את רצח הבא, על רקע סכסוך המשפחות המדמם, נתפסו במהלך היממה האחרונה רובה M-16 ואקדח FN. שני חשודים, תושבי הכפר כאבול, נעצרו ומעצרם הוארך בביהמ"ש.

שוטרי משטרת ישראל הפועלים בכפר כאבול במטרה למנוע את הסלמת הסכסוך בין שתי משפחות פשטו ביממה האחרונה על מתחם בתים ותפסו במקום רובה M-16 עם מחסניות ותחמושת. במקום נעצר חשוד, בשנות ה-30 לחייו, תושב כאבול.

בהמשך הפעילות המבצעית תפסו השוטרים ברכב אקדח FN עם מחסניות ותחמושת ועצרו לחקירה חשוד נוסף מהכפר, בשנות ה-20 לחייו. החשודים הובאו לבית משפט השלום בחיפה לדיון בהארכת מעצרם.

הנשק שנתפס בכפר כאבול. צילום: משטרת ישראל

במשטרה מעדכנים כי מתחילת שנת 2020 בכפר כאבול לבדו, נתפסו 15 נשקים (8 אקדחים ו 7 רובים) ועוד אמצעי לחימה ומנעו הרוגים ופגיעות בגוף של חפים מפשע. מתחילת שנת 2020 ועד היום ברחבי מחוז צפון – נתפסו מעל 450 רובים ואקדחים שיורים תחמושת חיה ו264 חשודים נעצרו בגין כך והוגשו נגדם כתבי אישום ובקשות למעצרם עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל משקיעה משאבים רבים למגר את תופעת האלימות בחברה הערבית הגובה מחיר כבד של חיי אדם, במחוז צפון , 80% מהמשאבים מוקצים לפעילות בישובי החברה הערבית במטרה למגר את תופעת האלימות והשימוש בכלי מלחמה ולמנוע פצועים והרוגים. משטרת ישראל קוראת לתושבים ולהנהגה המקומית לגלות אחריות, להתערב בנעשה ולפעול באופן מיידי להרגעת הרוחות במטרה להשיב את השקט לכפר".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות