בני זוג מהדרום נעצרו בחשד למעורבות בהמתת נכדתם בת השנה

השניים, בגילאי 72 ו-47 תושבי הפזורה הבדואית, נעצרו בעקבות מותה של התינוקת בת השנה לפני כשבוע. במסגרת החקירה נעצרו ההורים, כבני 20, בחשד שגרמו לבתם לחבלה ובחשד להשגחה ברשלנות
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה

שוטרי המחוז הדרומי, עצרו בני זוג, תושבי הדרום בגילאי 73 ו-47, בחשד למעורבות בעבירת המתה, גרימת חבלה חמורה והשגחה ברשלנות על נכדתם, פעוטה כבת שנה. השניים יובאו היום (יום ב') לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע. בפרשה הזאת גם הורי הפעוטה נעצרו.

לפני כשבוע, נפתחה חקירה במשטרה בעקבות דיווח מבית החולים סורוקה אודות חשד לגרימת חבלה חמורה בתינוקת כבת שנה מהפזורה הבדואית בנגב. עם קבלת הדיווח ובתם פעולות חקירה ראשוניות ביצעו שוטרי תחנת ערוער את מעצרה של האם, כבת 20 תושבת הפזורה, בחשד לגרימת חבלה חמורה והשגחה ברשלנות ושוטרי תחנת ערוער עצרו גם את האב, כבן 21, תחת אותם חשדות.

השניים הובאו בפני שופט בית משפט השלום בבאר שבע, שם הוארך מעצרם עד היום. עם התפתחות החקירה, נעצרו כאמור גם הסבא בן ה-73 והסבתא בת 47, בחשד למעורבות באירוע. כלל החשודים יובאו היום לדיון בבימ"ש השלום בבאר שבע תחת חשד לעבירת המתה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות