מגבירים אכיפה: נעצרו 3 חשודים בכריית חול בלתי חוקית

חקירה סמויה שהתנהלה במהלך החודשים האחרונים הובילה למעצרם של תושבי הדרם בחשד שכרו וגנבו חול באזור אשקלון בניגוד לדין וגרפו לכיסם כסף רב. המשטרה תפסה כלי צמ"ה שלפי החשד שימשו לפעילות האסורה
נעמה כהן |
שופל מחפרון צמה הנדסה חול כרייה
ציוד מכני הנדסי, צילום: פלאש 90

המשטרה ביחד עם פקחי רשות הטבע והגנים, עצרו לחקירה שלושה חשודים תושבי הדרום, בחשד לכריה בלתי חוקית וגניבה של חול באזור אשקלון, באמצעותו שלשלו לכיסם כסף רב. המשטרה תבקש היום (יום ב') להאריך את מעצרם של החשודים בבית המשפט.

היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז דרום, ניהלה במהלך 3 החודשים האחרונים חקירה סמויה בשיתוף עם רשות הטבע והגנים והמשרד להגנת הסביבה, לאחר שעלה החשד לגניבה, כריה בלתי חוקית ומכירתו של חול מאדמות באזור אשקלון. עוד עלה החשד, כי החשודים משליכים פסולת בניה ברשות הרבים בניגוד לחוק, ולא במטמנות המוגדרות לכך, ועל פי החשד עשו שימוש בחלק מהחול על מנת לכסות את הפסולת ולהסתירה.

במהלך חודשי החקירה הסמויה, אספו חוקרי הימ"ר, ראיות וממצאים באשר לפעילותם הבלתי חוקית של החשודים, ואמש עם מתן האות, הפכה החקירה גלויה עם מעצרם של 3 מהם לחקירה, בהם החשוד המרכזי, בן 51 מאשקלון, שעל פי החשד מנהל את העסק, בחשד לכריה שלא כדין, גניבה, קשירת קשר לפשע, השלכת פסולת ברשות הרבים והלבנת הון.

במקביל למעצר החשודים, תפסו החוקרים משאית וכלי מכני הנדסי בשווי מאות אלפי שקלים, שעפ"י החשד שימשו את החשודים, ונפתח הליך במטרה לחלט אותם. היום (יום ב') יובאו שלושת החשודים לבית המשפט שם יבקשו את הארכת מעצרם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות