התעללות בבע"ח: מספר מקרים נחשפו בסוף השבוע

אתמול (יום שבת) עצרה המשטרה את תושב ראשל"צ, 61, בחשד שהתעלל בחתולים שנמצאו בדירתו, במקרה נוסף חולצו באילת כלבים שהוחזקו בתנאים הזנחה; הם הועברו לטיפול הווטרינר העירוני להמשך טיפול
אייל חן |
אחת החתולים שחולצו בראשון לציון. צילום: משטרת ישראל

מספר מקרים של התעללות בעלי חיים נחשפו בסוף השבוע האחרון. אתמול (יום שבת) עצרה המשטרה את תושב ראשל"צ, בן 61, החשוד בהתעללות בחתולים שנמצאו בדירתו ובמקרה אחר, המשטרה באילת, חילצה מספר כלבים שהוחזקו במצב קשה.

ביום שבת, התקבלה במשטרה קריאה מתושבת ראשל"צ על ריח חריף של ריסוס המגיע מדירת השכן שלה. שוטרים שהגיעו לאירוע, איתרו בדירתו של השכן שני חתולים כשהם קשורים בחוטי ברזל ולאחד מהם חתך עמוק. החתולים הועברו לטיפול הווטרינר העירוני. החשוד, בן 61, נעצר לחקירה בתחנת המשטרה.

במקרה אחר, למוקד המשטרה, הגיע דיווח, אודות חשד להזנחה והתעללות קשה בכלבים באילת. בעקבות הדיווח, שתיאר כלבים קשורים בחצר בית ללא מים או אוכל במשך תקופה ממושכת ושכלבה אחת פצועה, הגיעו השוטרים לבית המגורים.

שם הם איתרו את בתו של בעל הדירה שפתחה עבורם את דלת הבית והחצר ובה נגלה לעיניהם מראה קשה של כלבה פצועה ועוד שני כלבים קשורים במצב מיובש, בבית אותר כלב פקינז. כל הכלבים הועברו לטיפול הווטרינר העירוני. בעל הכלבים טרם אותר ונערכות פעולות לאיתורו והבאתו לחקירה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות