בלי גלימה, בלי נעליים ובלי דין וחשבון. מדור החברה של אוביטר פותח את השנה החדשה

אם חשבנו ששנת 2020 משוגעת, 2021 באה והוכיחה שהיא יודעת לתת פייט. אז רגע לפני שנכנסים לסגר נוסף עורכי הדין העסוקים שלנו מוצאים זמן לבלות עם המשפחה
גיא פישקין |
המוסך השבועי של מגזין אוביטר

בשעה טובה נפרדנו משנת 2020 וברכנו לשלום את 2021 (שמנפנפת לנו בחזרה בסגר מהודק). אז לפני שהמחסומים עולים, מקומות העבודה נסגרים והגנים ובתי הספר ננעלים – תקראו מה עורכי הדין של אוביטר הספיקו לעשות השבוע. סגר מוצלח ומועיל לכולם!

עו"ד סופי אביב חגגה השבוע יום הולדת ועל הדרך העלתה נשכחות עם פוסט מהימים בהם נתב"ג היה הומה אדם בדרך לחופשות מיוחלות מעבר לים. בשם מערכת OBITER אנחנו מאחלים לך לשוב במהרה לנפוש, והכי חשוב בריאות!!

ד"ר שני רופא השתדרגה עם פתיחת השנה החדשה בלא פחות ממכונית מרצדס יוקרתית. יפה לך שני, שתהיה לך נסיעה מהנה ובטוחה.

הופ הופ טרללה…עו"ד ליזה דמרי ציינה עם ראשית השנה האזרחית החדשה, גם יום הולדת משלה. בשם מערכת OBITER אנו מאחלים לך יקירה שפע של בריאות והמשך עשייה משפטית פורייה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות