שברה את ידה לאחר שהחליקה ברחבת הריקודים – תפוצה ב-125 אלף שקלים

בת 44 שהחליקה במהלך בילוי במועדון על רחבת הריקודים, נפצעה בידה ונקבעה לה נכות לצמיתות בשיעור של 15%. היא תפוצה לאחר שבא כוחה, עו"ד גיל קראוס הגיע להסדר מול חברת הביטוח
%d7%92%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f |
טיפול רפואי
אילוסטרציה

אישה בת 44, שבמהלך בילוי במועדון ריקודים החליקה על רחבת הריקודים ונפגעה בידה לאחר שלטענתה הרצפה הייתה רטובה, תקבל פיצוי בסך של 125 אלף שקלים, לאחר שבא כוחה של האישה עו"ד גיל קראוס הגיע להסדר עם חברת הביטוח על הפיצוי.

על פי התביעה שהוגשה, לפני מספר שנים, הגיעה התובעת עם בן זוגה ומספר חברים נוספים להשתתף במסיבה אשר אורגנה במועדון באזור המרכז. רחבת הריקודים במקום הייתה עשויה ממרצפות שיש מחליקות, כאשר הרחבה הייתה מלאה ברוקדים רבים. בעוד התובעת רוקדת על רחבת הריקודים, היא החליקה לפתע לאחור על רצפת הרחבה שהייתה רטובה ככל הנראה ממשקה שנשפך.

בעקבות הנפילה, כך לפי תביעתה, הוטחה התובעת בעוצמה על הרחבה תוך שהיא נופלת ישירות על ידה הימנית. בעקבות הנפילה ועוצמתה נפגעה התובעת בחלקי גוף שונים ובעיקר בידה הימני. מיד לאחר התאונה הרימו בן זוגה וחבריה את התובעת מהרצפה ופינו אותה לקבלת טיפול רפואי בחדר המיון בבית החולים תל השומר. שם לאחר בדיקות וצילומי הדמיה אובחנה התובעת כסובלת משבר בידה.

בתביעה ציין עו"ד קראוס, בא כוחה של התובעת, כי בר המזון והמשקאות במקום היה בסמוך לרחבה, באופן שבו המבלים היו צריכים לעבור עם צלחות וכוסות מלאים דרך רחבת הריקודים לכיוון שולחנות הישיבה. יתרה מכך, לא היה במקום אף גורם שניקה או היה אחראי על ניקיון הרצפה ולא היה כל איסור או פיקוח על כך שאנשים הגיעו לרחבת הריקודים עם משקה ביד, באופן שיצר לכלוך ורטיבות ברחבת הריקודים.

עו"ד גיל קראוס

"מצב הרצפה המחליקה כמתואר לעיל", כתב עו"ד קראוס בתביעה, "עקב השילוב של רצפת שיש ונוזל ללא ניקוי סביר, ללא סימני אזהרה או קיומו של גורם כלשהו האוסר על הכנסת משקאות לרחבת הריקודים או המזהיר מפני המשטח החלק, או קיום הרטיבות, יצר סיכון בלתי סביר לכל אדם אשר מבקש להלך ולרקוד על הרחבה ומהווה הפרת חובת הזהירות כלפי המשתתפים במסיבה בכלל והתובעת בפרט, במיוחד כאשר מדובר ברחבת ריקודים כאמור".

עו"ד קראוס הוסיף: "מעדויות הקיימות אצל התובעת, עולה כי לאחר התאונה ובעקבותיה נאסרה הכנסת כוסות שתייה לרחבה וליין המסיבות אף עבר למועדון אחר ומתאים יותר לקיום מסיבות ריקודים, מקום גדול יותר, עם רצפה מתאימה יותר לריקודים ובאופן שניתן לקחת אוכל ושתייה מהבר ללא כל בעיה וללא צורך לעבור דרך רחבת הריקודים עם צלחות וכוסות עמוסות".

מחוות דעת שצורפה לתביעה על ידי מומחה לאורתופדיה עלה כי השבר שספגה התובעת הינו השבר הנפוץ ביותר באמה והגורם לסיבוכים משמעותיים בשכיחות רבה ולתובעת נותרה בגין התאונה נכות לצמיתות בשיעור של 15% עקב כאבים ומוגבלות בתנועות שורש כף יד ימין.

לאחר הגשת התביעה, חברת הביטוח של המועדון ובא כוחה של התובעת הגיעו להסדר לפיו ישולם לה פיצוי בסך של כ-125 אלף שקלים ובית המשפט דחה את התביעה ללא צו להוצאות.

לאתר אגרט קראוס – משרד עורכי דין


עו"ד גיל קראוס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות