בעיר האדומה ביותר בישראל: חתונה עם מאות חוגגים

למרות העלייה התלולה במספר חולי הקורונה ועל אף הסגר שאושר על ידי הממשלה, בבית"ר עלית, הנחשבת לעיר עם תחלואה גבוהה במיוחד, ממשיכים לצפצף על ההנחיות. צפו בתיעוד המשטרה שחשפה חתונה מרובת משתתפים
גילי סיוון-כהן |
אכיפת מגבלות קורונה, ארכיון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בזמן שממשלת ישראל אישרה את ההחמרה בסגר, בעיר בית"ר עילית שנחשבת אחת מהערים בצבע אדום בוהק עם תחלואה של 145 חולים לכל עשרת אלפים תושבים ואחוז הבדיקות החיוביות הגבוהה בישראל התקיימה שם חתונה המונית בהשתתפות מאות חוגגים בניגוד לתקנות.

בעקבות דיווח שהתקבל אמש במשטרה אודות חתונה שמתקיימת באולם בית כנסת בעיר, הוזעקו למקום כוחות משטרה. בהגעת הכוחות למקום דלתות הכניסה לאירוע היו נעולות והחוגגים סירבו לפותחן, ורק לאחר שיח והידברות עם מארגני האירוע נפתחו הדלתות ובמקום נצפו מאות משתתפים, שאינם עוטים מסכות ובניגוד לתקנות.

בעת שכוחות המשטרה עסקו בפיזור המשתתפים, החלו להתאסף עשרות משתתפים מחוץ למקום האירוע, להפר את הסדר, להתעמת עם השוטרים, ליידות אבנים לעברם וגרמו נזק לרכבי המשטרה. למקום הוזעקו כוחות נוספים שפעלו לפיזור מלא של המשתתפים ולאיתור מארגני החתונה. בסיום הפיזור זומנו לחקירה מארגני האירוע, מחזיק המקום ונוספים והחקירה נמשכת.

בניגוד למסיבות בגוש דן, בהן המשטרה מחלקת דוחות לכל הנוכחים, במקרה הזה המשטרה לא ציינה האם היא חילקה דוחות לכל המשתתפים.

גם בבני ברק, שהיא עיר אדומה, עם 16 אחוז מהבדיקות שמבוצעות בה חיוביות, ערכה אמש המשטרה אכיפה יזומה ואיתרו חתונה עם מאות משתתפים שנערכה באתר בניה, תוך הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות, לצד סיכון הנוכחים שהתקבצו באתר בניה בעיצומו של שיפוץ בין פיגומים. השוטרים בקשו מהנוכחים לעזוב את המקום, לצד רישום דוחות בסך 5000 ש"ח לאוחז המקום וזימון בעלי האירוע לחקירה הבוקר במרחב דן.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות