בעקבות עתירת ציפי רפאלי – השב"ס יחדש הטיפול הרפואי

אמה של בר רפאלי, המרצה עונש מאסר של 16 חודשים על עבירות מס עתרה השבוע לביהמ"ש נגד שירות בתי הסוהר בטענה כי הפסיקו טיפול רפואי דחוף שלו היא זקוקה. בשב"ס טוענים כי טרם הגשת העתירה כבר הוחלט על חידושו
גילי סיוון-כהן |
ציפי ובר רפאלי בכניסה לבית המשפט, יולי 2020. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ציפי רפאלי, שמרצה עונש מאסר של 16 חודשים, בשל עבירות מס בהן הורשעה, הגישה עתירה לבית המשפט נגד שרות בתי הסוהר, על מנת להורות להם להחזיר לה את הטיפול הרפואי הדחוף ומציל חיים שהופסק ביוזמתו של שרות בתי הסוהר ביום שישי האחרון. בשב"ס טוענים כי טרם הגשת העתירה הוחלט כבר על חידוש הטיפול.

על פי העתירה, בשב"ס החליטו להפסיק את הטיפול על דעתם החל מיום שישי האחרון, ולאחר שהתקיימה לרפאלי שיחת זום אחת ויחידה עם רופא מטעם השב"ס, שאליו כלל לא הועברו המסמכים הרפואיים הרבים שהועברו עוד מראשית מאסרה . ככל הנראה על פי הטענה בשב"ס מעוניינים לחסן את רפאלי נגד קורונה, שלדעת מומחה שטיפל בה, אסור לה להתחסן בשלב זה של המחלה, ובמקביל הפסקת הטיפול מסכן את חייה.

כזכור עוד לפני כניסתה למאסר של רפאלי, בשל בעיה רפואית היא אושפזה בבית החולים שיבא בתל השומר וגם לאחר כניסתה למאסר, היא קיבלה את הטיפול הרפואי שהחל לפני. לטענתה לאחר פנייתה בימים האחרונים לשב"ס, אלה טענו כי מצבה הרפואי "נמצא בבירור", ועל פי העתירה היא לא מבינה מדוע הפסיקו את הטיפול התרופתי בטרם הסתיים הליך הבירור.

בשב"ס טוענים כעת כי טרם קבלת עתירתה של רפאלי, הוחלט על ידי הרופא המומחה המטפל בה כי החל מהיום ( יום ג')יוחזר הטיפול הרפואי אותו קיבלה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות