אישום: אם קטינה ובן זוגה התעללו בבתה התינוקת

נערה, שטרם מלאו לה 18, נאשמת ביחד עם בן זוגה בן ה-37, בהתעללות בבתה בת ה-9 חודשים. השניים נעצרו בשבועות האחרונים כשלפי החשד באחד המקרים נשך הגבר את התינוקת וגרם לה לדימומים ובמקרה נוסף היא נחבלה בראשה מהספה אך לא הופנתה לטיפול רפואי
אייל חן |
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הוגשו שני כתבי אישום נגד אם קטינה, שטרם מלאה לה 18, ובן זוגה בן 37, בגין התעללות בקטין או חסר ישע. בנוסף, מיוחסות לנאשם בכתב האישום מספר עבירות של תקיפת קטין.

על פי עובדות כתבי האישום, הנאשמים, במהלך המגורים המשותפים ביחד, התעללו בבתה של הנאשמת בת 9 חודשים, הזניחו אותה, לא סיפקו לה טיפול רפואי ואף גרמו לה לחבלות של ממש, שבר ברגל, ועוד. כמו כן, במספר הזדמנויות, נשך הנאשם את הפעוטה בעוצמה משמעותית בגופה, ובכך גרם לה לחבלות ולדימומים.

לפני כחודש, בשעות הערב, השאירו הנאשמים את הפעוטה על ספה בסלון דירתם, והלכו לחדרם. כעבור זמן מה, הפעוטה נפלה מהספה ונחבלה בראשה. על אף שהחבלה הייתה ניכרת לעין, הנאשמים לא לקחו את הפעוטה לקבל טיפול רפואי, עד ליום למחרת.

עוד עלה מכתב האישום, כי הנאשם תקף במספר הזדמנויות גם את שלושת ילדיו הקטינים. מבקשת המעצר עד תום ההליכים, עלה, כי הנאשם ביצע את העבירות, שעה ששני תיקים תלויים ועומדים נגדו. לנאשם הרשעות קודמות בעבירות איומים, תקיפת בת זוג, וכן מאסר על תנאי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות