פורץ עם גריז

פורץ, שניסה למצוא כסף או רכוש בעל ערך במוסך אליו פרץ, יצא בלי כלום. אבל נעצר ונקשר לפריצה בזכות הגריז ממנו התלכלך משער המוסך
ציון חן |

סרט הקולנוע המפורסם 'גריז' עסק, בין השאר, בכלי הרכב של בני הנוער שכיכבו בו. אבל רכבים זה הדבר היחיד שדומה בין הסרט לבין פורץ למוסך ברחובות. כי הגריז שהיה מרוח על כל בגדיו, היה מהשער דרכו פרץ למוסך.

במשטרת רחובות קיבלו ביום ראשון השבוע (12.7.20), קריאה אודות פריצה למוסך באזור התעשייה ברחובות. בסריקות שנערכו בשעת הלילה המאוחרת, הבחינו השוטרים באדם אחד שהסתובב בצורה מחשידה במקום, ועל בגדיו מרוח הגריז שהיה על שער המוסך.

בבדיקות מצלמות האבטחה של העסק נצפה הפורץ, תושב העיר בן 40, כשהוא מטפס על השער דרכו נכנס למוסך ומשוטט בו על מנת למצוא דברי ערך. כשלא מצא כלום, הוא טיפס את דרכו חזרה החוצה, ומרח את עצמו בעוד גריז.

בשל היותו עטוי במסיכה, הסיכוי לזהותו באמצעות המצלמות כמי שפרץ למוסך היו קלושים. אך הגריז שנותר עליו עשה את העבודה וקשר אותו לפריצה. הוא גם יצא בידיים ריקות, וגם קיבל כתב אישום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות