בן 16 נאשם ברצח בן גילו

הנער נאשם בביהמ"ש המחוזי בנצרת כי דקר 3 פעמים את אחמד אבו ראש, בן גילו תושב הכפר עילוט, שעימו הסתכסך בתחנת אוטובוס. הקורבן התמוטט ופונה ממקום האירוע לבית החולים שם מת מפצעיו
רונן לוי |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

לבית משפט המחוזי בנצרת, הוגש כתב אישום נגד נער בן 16 תושב כפר בצפון, בגין רצח אחמד אבו ראס בן ה- 16 מעילוט בשל סכסוך בין השניים. הנער הואשם גם בשיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, לפני כחודש, פגש הנאשם את המנוח, אשר היה בסכסוך עימו, בתחנת אוטובוס. במהלך המפגש, שלף הנאשם פגיון ודקר את המנוח באמצעותו שלוש דקירות. המנוח התמוטט בו במקום ונפל ארצה.

המנוח, מתואר בכתב האישום, פונה לבית חולים, ומאוחר יותר באותו ערב, מצא את מותו. לאחר האירוע, ברח הנאשם מהמקום אל סמטה סמוכה כשהוא מותיר את המנוח שותת דם, ניקה את הפגיון והסתירו, החביא את הטלפון הנייד שלו ונמלט מהמשטרה למשך מספר שעות. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות