תופעה: קשישים מותקפים ע"י בני משפחתם

כוחות המשטרה מדווחים על עליה מדאיגה בתקיפה של הורים וקשישים על ידי קרובי משפחתם בדרישה לכסף. במהלך היממה האחרונה הוגש כתב אישום נגד בת 34 מחיפה שתקפה את סבה ובאשדוד נעצר חשוד לאחר שאיים לדקור את הוריו בסכין.
רונן לוי |
"לא רוצה שיקבל עונש חזק". אילוסטרציה shutterstock
תקיפת קשישים. למצולמת אין קשר לנאמר בידיעה

בתקופה האחרונה החלה עליה מדאיגה בתקיפה של הורים וקרובי משפחה קשישים על ידי ילדיהם אשר דורשים מהם כסף. ביממה האחרונה הוגש כתב אישום נגד תושבת חיפה בחשד שתקפה את סבה על רקע סירובו לתת לה כסף ובאשדוד צעיר שגר עם הוריו הקשישים תקף אותם בסכין.

לפני מספר ימים, התקבל דיווח במוקד המשטרה על תקיפת קשיש, תושב חיפה בן 84 על ידי נכדתו. מהחקירה עלה כי החשודה, תושבת חיפה בת 34, נכדתו של הקורבן, הגיעה הבוקר לביתו ודרשה ממנו שייתן לה כסף. בתגובה לבקשתו של הקורבן לנאשמת שתעזוב את המקום, היא תקפה אותו באמצעות מוט מעץ וגרמה לו לחבלות, כאשר שכנו של הקורבן נחלץ לעזרתו והרחיק את הנאשמת ממנו.

שוטרי תחנת חיפה שהוזעקו למקום, עצרו אותה סמוך למקום האירוע. מעצרה הוארך מעת לעת, וכעת הוגש נגדה כתב אישום ובקשה למעצרה עד תום ההליכים, לבית משפט השלום בחיפה.

במקרה אחר באשדוד, הוגש לבית המשפט הצהרת תובע, נגד תושב העיר שתקף את הוריו הקשישים ואיים עליהם באמצעות סכין בסוף השבוע. ביום חמישי האחרון הוזעקו השוטרים לבית בעיר אשדוד, לאחר שבמוקד המשטרה התקבלה שיחת מצוקה, לפיה בנם של זוג קשישים המתגורר עמם, תקף אותם ואיים כי יפגע בהם באמצעות סכין.

השוטרים שהגיעו תוך זמן קצר איתרו את החשוד בחדרו, עצרו אותו לחקירה בחשד לתקיפה ואיומים ומעצרו הוארך בבית המשפט. לאחר גיבוש חומר הראיות, הגישה יחידת התביעות של מרחב לכיש הצהרת תובע נגד החשוד, ומעצרו הוארך עד היום עת יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות