למרות שלא היה לו ביטוח חובה, האופנוען קיבל פיצוי של מאות אלפי שקלים

מאות אלפי שקלים פיצוי לרוכב אופנוע שנפגע בתאונה, למרות שלא היה מבוטח בביטוח חובה. עורכי הדין שלו תבעו את נהג המשאית, שהיה אשם בתאונה
נעמה כהן |
אילוסטרציה

לעיתים, גם במקרים בהם אדם נוהג ללא ביטוח חובה ונפגע בתאונת דרכים, הוא עשוי להיות זכאי לפיצויים. בין השאר במקרה בו יתברר כי התאונה נגרמה באשמתו של הנהג האחר.

רוכב קטנוע נפצע ממשאית לפינוי אשפה ביפו. למרות שנהג ללא ביטוח חובה, עו"ד מיכאל סנדלר ממשרד עורכי דין שרעבי, נאורי, סנדלר, תבע את נהג המשאית, לאחר שזה הורשע בבית המשפט לתעבורה, וזכה ב-400 אלף שקלים וזאת בנוסף לסכום של 105,000 שקלים שקיבל מהמוסד לביטוח לאומי.

צעיר אשר רכב על קטנוע במהלך עבודתו, נפגע בתאונת דרכים על ידי משאית לפינוי אשפה ביפו, לאחר שנהג המשאית לא נתן זכות קדימה לרוכב האופנוע שהגיע לצומת מול כיוון נסיעתו, חסם את דרכו של הצעיר שנכנס לצומת וגרם להתנגשות.

כתוצאה מהתאונה נחבל רוכב האופנוע חבלה של ממש ואושפז עם שברים ולאחר מכן אף עבר שיקום. בדיעבד, התברר כי במועד התאונה לא היה לקטנוע ביטוח חובה בתוקף. למרות זאת, באמצעות עו"ד מיכאל סנדלר, הוגשה תביעה למוסד לביטוח לאומי, אשר הכיר באירוע כתאונת עבודה וקבע כי נותרה לנפגע נכות צמיתה בשיעור של 19% והעניק לצעיר 105 אלף שקלים.

בהמשך, הוגש כתב אישום נגד נהג המשאית הפוגעת בבית המשפט לתעבורה, ושם הוא הורשע בגרימת התאונה, באי מתן זכות קדימה, נהיגה בחוסר זהירות והתנהגות הגורמת נזק. אותה הרשעה, הובילה את עו"ד מיכאל סנדלר לתבוע את חברת הביטוח של נהג משאית האשפה, ובהסכם פשרה, אליו הגיע עו"ד סנדלר, הסכימה חברת הביטוח לפצות את רוכב האופנוע בסכום של 400,000 שקלים. זאת, כאמור, בנוסף לסכום של 105,000 שקלים שקיבל מהמוסד לביטוח לאומי.
___________________________

שרעבי, נאורי, סנדלר – משרד עו”ד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות